کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۸۱۹۰
تاریخ خبر:

آنالیز | واکنش‌ها به ‌قسمت جدید سریال پوست شیر

روزنامه هفت صبح| ‌ چهارشنبه هفته گذشته دومین قسمت از فصل سوم «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی در شبکه خانگی منتشر شد و استقبال مخاطبان را به خود دید. اگر طرفدار سریال هستید و قسمت اخیر را ندیده‌اید، این مطلب را نخوانید.

منظر اول| واکنش رسانه‌ها
آنچه قسمت جدید «پوست شیر» را مورد توجه قرار داد، شوکی است که در لحظات آخر به مخاطب وارد می‌شود. در سکانس پایانی سریال، ساحل (پردیس احمدیه) که بعد از مدت‌ها از دست زورگیر یا زورگیران، نجات یافته، در ماشین به ضرب گلوله کشته می‌شود! سکانس‌های تلاش برای نجات ساحل به اندازه کافی برای طیفی از مخاطبان هیجان داشت و صحنه قتل او اوج شوک و هیجان تعبیر شده .

عصر ایران در این‌باره نوشته است: « نویسندگان سریال پوست شیر یک نکته را بسیار خوب لحاظ کرده‌اند؛ آن هم این است که همواره قدرت پیش‌بینی مخاطب را به چالش کشیده و او را بر‌سر انواع و اقسام حالت‌ها برای ادامه داستان قرار می‌دهند اما در نهایت به شکلی اتفاقات را رقم می‌زنند که بیننده اصلا تصورش را نمی‌کند.» روابط عمومی فیلم‌نت خبر داده است که محتوای این قسمت به ترند اول توئیتر فارسی تبدیل شد.

منظر دوم| واکنش کاربران
سایت برترین‌ها ضمن مرور واکنش مخاطبان نوشته است: «سریال «پوست شیر» ظاهرا طرفداران زیادی دارد؛ سریالی که با یک مشاهده سطحی هم می‌شود دریافت که از الگوهای رایج قصه‌گویی در سینمای قبل از انقلاب استفاده می‌کند و سرشار از نشانه‌های آشنا و از پیش پذیرفته شده در فیلمنامه‌نویسی است.

ایرادی هم ندارد و هر اثری که بتواند حتی همان فرمول‌های امتحان پس داده را دوباره و درست اجرا کند، به هر حال موفق خواهد بود.» این سایت در ادامه برخی واکنش‌ها را مرور کرده است؛ مثلا یکی نوشته: « قلب تو قلب پرنده، پوستت اما پوستِ شیر، زندون تنُ رها کن، ای پرنده پر بگیر… این سکانس، یکی از بهترین سکانس‌های سریال پوستِ شیرِ‌ و به نظر بنده، این درامِ جنایی-معمایی یکی از بهترین سریال‌های ایرانی قبل و بعد از انقلابه!» دیگری نوشته: « ‌من روانی شدم. انقدر ذهنمو در‌گیر کرد که اشتباهی قندونو گذاشتم یخچال…»

کدخبر: ۵۰۸۱۹۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر