کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۸۸۲۷
تاریخ خبر:

آنالیز | قسمت اول فینال فینالیست‌های شب‌های مافیا

روزنامه هفت صبح | نخستین قسمت از فینال فینالیست‌های مسابقه شب‌های مافیا فضایی به نسبت متفاوت از قبل دارد. این تغییرات چقدر به کمک مسابقه آمده است؟ کدام شرکت‌کننده عملکرد خوبی داشت و چه کسی ضعیف ظاهر شد؟ همان‌طور که می‌دانید ترکیب شرکت‌کننده‌ها این است: کامبیز دیرباز، خداداد عزیزی،آشا محرابی، امیرمهدی ژوله، سام درخشانی، سید‌جواد هاشمی، مجید واشقانی،حسین مهری، مریم مومن، فرزاد حسنی، رضا داودنژاد و سارا منجزی‌پور.

*** کمنظر اول / تغییرات : هر برنامه‌ای نیاز به تغییر دارد ؛‌ هر چند ‌این برنامه موفق باشد. «شب‌های مافیا» که از سال پیش در پلتفرم فیلیمو توزیع شد هم از جمله برنامه‌های محبوب محسوب می‌شود. بعد از برگزاری ‌ دو فصل‌، بالاخره فینال فینالیست‌ها هم انجام شد و حالا قسمت اول آن در دسترس است. مهم‌ترین تغییر این مسابقه‌، اضافه کردن شخصیت جوکر به تیم مافیا است. این تصمیم باعث سخت شدن کار شهروندان و هیجان بیشتر مسابقه می‌شود.

تصمیم دیگر که البته ناقص ماند‌، استفاده از چشم‌بند است. شرکت‌کننده‌ها اما به دلیل سختی استفاده از آن و نیز مشکل گریم‌، چشم‌بند را کنار گذاشتند. سازندگان «شب‌های مافیا» می‌توانستند از ماسک استفاده کنند که مشکل چشم‌بند را ندارد. این تهمیدی است که مسابقه برای پیشگیری از شائبه برای فصل بعد به آن نیاز دارد. تغییر دیگر به ورودی مسابقه برمی‌گردد که شکیل‌تر است و مرتبط با هر شرکت‌کننده از یک فیلم استفاده شده.

*** منظر دوم / عیار شرکت‌کننده‌ها
مثل چند مسابقه اخیر‌، باز هم خداداد عزیزی ستاره بی‌چون و چرای «شب‌های مافیا» است. او خیلی زود اعضای گروه مافیا را شناسایی کرد و با استدلال دست آنها را رو کرد. عزیزی در این مسابقه محبوبیت خود را دو چندان کرد و نشان داد چرا در دوران فوتبالی،‌ بازیکن موفقی بوده است. حسین مهری دیگر ستاره این مسابقه است که در کنار عزیزی به تنهایی شهر را نجات دادند.

او در فصل اول مسابقه هم به غیر از یک قسمت‌، موفق عمل کرده بود. سید‌جواد هاشمی‌، همچون فصل اول ‌ عملکرد ناموفقی داشت. استدلال‌های بد و بی‌موقع او یکی از عوامل اصلی شکست مافیا است. سارا منجزی‌پور هم به تنهایی برای از بین بردن هیجان «شب‌های مافیا» کفایت می‌کند. اگر درایت و هوشمندی خداداد عزیزی نبود‌، شهر خیلی زود شکست می‌خورد. بازی سام درخشانی و آشا محرابی در این قسمت متوسط است. فرزاد حسنی و مجید واشقانی هم فرصت چندانی برای عرض اندام نیافتند.

کدخبر: ۳۸۸۸۲۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر