کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۰۳۰۲
تاریخ خبر:

آنالیز | فینال جذاب ادابازی خندوانه

روزنامه هفت صبح | در فصل جدید خندوانه، تنها مسابقه‌ای که رامبد جوان آن را عملیاتی کرده، ادا بازی است. هفته پیش یک مسابقه دیگر از ادابازی با حضور شهرام عبدلی، هادی عامل، رامبد جوان، علی عامل هاشمی‌، سینا شعبانخانی، حسین رفیعی، بیژن لرد و عبدالله روا برگزار شد. فینال ادا بازی تبدیل به یک مسابقه مهیج شد که رکوردهایی هم در آن شکست.

منظر اول| رکوردها : مرحله نهایی مسابقه ادا بازی به این دلیل جذاب شد که شاهد یک رقابت سنگین و نزدیک بودیم. گروه رامبد جوان و علی عامل هاشمی در شب فینال با گروه بیژن لرد و عبدالله روا به رقابت پرداختند. در همه مراحل شب فینال‌، دو گروه پا به پای همدیگر پیش آمدند و تا لحظه آخر مشخص نبود کدام گروه برنده خواهد شد.

نکته بامزه رکوردهایی بود که در این شب شکسته شد. گروه رامبد جوان و علی عامل هاشمی، پاسخ یک کلمه را زیر دو ثانیه حدس زدند و در مرحله بعد هاشمی بیش از ۴ دقیقه وزنه را نگه داشت. در همین مرحله رامبد ۱۳ سوال را پاسخ گفت و امتیاز گروه آن‌ها دو برابر شد‌. همه این اتفاقات در مسابقه ادابازی خندوانه تازه بود و این رکوردها در برنامه پنجشنبه شب رقم خورد. ضمن آن که گروه بیژن لرد و عبدالله روا هم با پاسخ‌های دقیقه نودی هیجان مسابقه را دوچندان کردند.

منظر دوم| انتخاب خوب: می‌دانید چرا ادابازی در سه قسمت اخیر، جذاب شد؟ یکی از مهم‌ترین دلایل به انتخاب مهمان برمی‌گردد. رامبد جوان، علی عامل هاشمی‌، سینا شعبانخانی، حسین رفیعی، بیژن لرد و عبدالله روا با آمادگی کامل به مصاف ادابازی رفتند و به همین خاطر یک رقابت مهیج رقم زدند.

این مسابقه را قیاس کنید با فینالی که با حضور شبنم قلى‌خانی، فرشته کریمی، دنیا مدنی و فاطیما بهارمست برگزار شد اما هیچ کدام در حد و اندازه شب فینال نبودند. در برنامه اخیر اما شرکت کننده‌ها به درستی انتخاب شده بودند. در این میان بیژن لرد خواننده گیلانی‌، غافلگیر کننده ظاهر شد و با اکت‌ها و پاسخ‌هایی که می‌داد، تحسین همگی را به خود دید…. خندوانه به خاطر مسابقه‌هایی مثل ادا بازی می‌تواند مخاطب بیشتری جذب کند و باید بیش از پیش به فکر مسابقاتی این چنینی باشد.

کدخبر: ۴۰۰۳۰۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر