کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۰۵۶۱
تاریخ خبر:

آنالیز | عملکرد و وعده‌های اوج در ۱۰‌سالگی

روزنامه هفت صبح | روز گذشته همزمان با ۱۰سالگی سازمان اوج، احسان محمد حسنی مقابل خبرنگاران نشست و از یک دهه تجربه گفت. او همچنین وعده‌هایی درباره فعالیت‌های آتی اوج به زبان آورد. از جمله این‌که:« به هیچ عنوان پلتفرمی مستقل برای پخش آثارمان تاسیس نمی‌کنیم.»
منظر اول| آن چه می‌آید: «ساخت ۳۵ سریال»؛ این یکی از خبرهای مهیجی است که محمد حسنی اعلام کرده و درباره جزئیات برخی از آن‌ها هم توضیح داده.«نجیب زادگان» مربوط به دوره صفوی، «نائله» درباره وقایع بعد از عاشورا، «عمار» در حوزه پهلوانان و عیاری، «باستی‌هیلز» در ژانر سیاسی،«نغمه» با موضوع تاریخی انقلاب، «گلستان یازدهم» به همراه زندگی شهید بروجردی با موضوع دفاع مقدس از جمله سریالهای سازمان اوج هستند.

به گفته محمدحسنی سریال زندگی شهید بروجردی و «مستوران» به‌زودی آماده پخش می‌شوند.«قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» دیگر سریال در دست تولید اوج است. سریال«صدام» هم از دستور کار خارج نشده. علاوه بر سریال‌ها، فیلم سینمایی حضرت خدیجه (س) به نویسندگی داوود میرباقری در مرحله انتخاب کارگردان است. اوج قصد تولید چند فیلم با موضوع تاریخ اسلام و قصه‌های شاهنامه را هم دارد.

منظر دوم| آن چه گذشت: محمدحسنی به تفصیل درباره تجربه ۱۰ساله فعالیت اوج هم صحبت کرد. او از فشارها به‌خاطر مشارکت در ساخت «پایتخت ۶» و «آقازاده» گفت :« ما می‌گفتیم صبر کنید سریال تمام شود بعد قضاوت کنید. در زمان پخش«آقازاده» هر هفته منتظر حملات جدید بودیم.»

به گفته محمد حسنی قرارداد اوج با تهیه کننده «پایتخت» ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده. اوج تصمیم داشته فصل بعدی را با بیست درصد افزایش بسازد اما تلویزیون مانع می‌شود :«بعید می‌دانم برای فصل هفت این سریال هم در خدمت دوستان باشیم، اما با سیروس مقدم حتما آثار دیگری را می‌سازیم. عددی که صداوسیما با پایتختی‌ها به نتیجه رسیدند، دو برابر هزینه پایتخت پنج بود.»

کدخبر: ۴۲۰۵۶۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر