کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۶۶۸۹
تاریخ خبر:

آنالیز| سرنوشت بازیگران سریال خط قرمز

روزنامه هفت صبح| شهرام عبدلی که چند روز پیش به‌طور ناگهانی درگذشت‌، اوایل دهه 80 با سریال «خط قرمز» ساخته قاسم جعفری به شهرت رسید. سرنوشت دیگر بازیگران مطرح شده در این سریال چه شد؟

منظر اول: مشهورها| شهرام حقیقت‌دوست و شهرام عبدلی جزو بازیگرانی بودند که از جمع «خط قرمز»ی‌ها بازیگری را به صورت جدی ادامه دادند و شهرت‌شان را حفظ کردند. به گزارش فیلم‌نیوز، شهرام عبدلی پیش از «خط قرمز» در سریال «همسفر» بازی کرده بود و بعد از آن هم هم به صورت مداوم در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی حضور پیدا کرد.

او در این سال‌ها حدود 40 فیلم و سریال بازی کرد. نکته قابل توجه اینکه بعد از «خط قرمز» و موفقیتی که به‌واسطه نقش منفی به‌دست آورده بود، بیشتر در همین قالب قرار می‌گرفت و به‌خوبی از پس سختی‌های آن برمی‌آمد. شهرام حقیقت‌دوست که پیش از «خط قرمز» هم به عنوان بازیگر تئاتر مطرح بود، بعد از آن‌ در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی فعالیت‌های زیادی انجام داد و این اواخر هم با بازی در سریال «خون‌سرد» بار دیگر بازی تحسین‌شده‌ای از خودش به نمایش گذاشت.

منظر دوم: غیرمشهورها| از میان بازیگران «خط قرمز» فقط چند نفر به بازی در فضای سینما و تلویزیون ادامه دادند و سایرین یا بعد از بازی در چند اثر از بازیگری خداحافظی کردند یا موفقیتی به دست نیاوردند.پویا امینی پیشتر در سریال «در قلب من» بازی کرده بود و مخاطبان کاملا او را می‌شناختند. با این حال بازی او در این سریال باعث شد بار دیگر مورد توجه قرار بگیرد.

او در چند فیلم سینمایی بازی کرد و هنوز هم به عنوان بازیگر در تلویزیون فعال است.سروش گودرزی پیش از این ‌در فیلم‌های سینمایی «پارتی» ‌ و بعد از آن هم در فیلم‌هایی مثل «دنیا»‌، «قفس طلایی» و‌… بازی کرده بود. او همچنین در سریال‌های «مسافری از هند» و «پیامکی از دیار باقی» حضور یافت. با این حال جزو بازیگران چندان پرکار به حساب نمی‌آید. علی منصوری و ایمان اشراقی هم بعد از بازی در یکی دو اثر از این عرصه کنار رفتند و بازیگری را ادامه ندادند.

کدخبر: ۵۰۶۶۸۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر