کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۰۸۲۱
تاریخ خبر:

آنالیز| دوئل بر‌سر آکتور؛ سریالی با بازی ‌محمدزاده و‌ مهرانفر

روزنامه هفت صبح| «آکتور» نخستین تجربه کارگردانی نیما جاویدی در سریال‌سازی است. این سریال به تهیه‌کنندگی مجید مطلبی با بازی نوید محمد‌زاده، احمد مهرانفر، هانیه توسلی‌، مهراوه شریفی‌نیا و… جلوی دوربین رفته ‌که مدت‌ها پیش خبر رسید قرار است به شکل مشترک از نماوا و فیلیمو پخش شود. این اتفاق نیفتاد و گله تهیه‌کننده را به‌همراه داشت.

منظر اول| گله تهیه‌کننده : مجید مطلبی تهیه‌کننده سریال «آکتور» روز گذشته مصاحبه‌ای با ایسنا انجام داد و از اینکه ساترا پس از سه ماه هنوز پاسخی به درخواست پخش آن نداده است، گفت: «چند ماه قبل همراه با نویسنده و کارگردان سریال «آکتور»، به مجموعه ساترا رفتیم و در حضور معاونان و نماینده شورای بازبینی، شرح کاملی از قصه و سریال ارائه کردیم. در این جلسه به‌طور مفصل به سوالات و ابهامات مدنظر ساترا پاسخ دادیم و توافق کردیم با توجه به تداوم فیلمبرداری سریال، سه قسمت از سریال را برای بازبینی در اختیارشان قرار دهیم.»

او نتیجه را اینطور شرح داده: «در کمال تعجب روز گذشته {یکشنبه} نامه‌ای به دستم رسید که گویی در آن جلسه هیچ گفت‌وگو و مذاکره‌ای صورت نگرفته و ساترا خطاب به مدیر فیلیمو بار دیگر تمام مباحث مطرح شده در آن جلسه را به عنوان سوال و مطالبه مطرح کرده است!» مطلبی این را هم گفته که:« به نظر می‌رسد بنای ساترا همراهی با شبکه نمایش خانگی و صنعت سینما نیست.»

‌منظر دوم| پاسخ ساترا: محمدصادق افراسیابی‌، معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا در پاسخ، با ایسنا مصاحبه‌ای انجام داد و گفت:« سیزدهم شهریور ماه ۱۴۰۱ ساترا طی نامه‌ای در مکاتبه با فیلیمو، ابهاماتی که درباره محتوای سریال مطرح بوده است را ابلاغ کرده ‌ که از سوی پلتفرم مذکور به این نامه پاسخی داده نشد. مجددا در تاریخ هجدهم مهر ماه ۱۴۰۱، ساترا با فیلیمو مکاتبه می‌کند و نکاتی را در ارتباط با محتوای سریال به فیلیمو اعلام می‌کند.»

او از برگزاری جلسه‌ای دیگر گفت و اشاره کرد:« صدور مجوز انتشار منوط به ارزیابی و بازبینی هشت تا ۱۰ قسمت از سریال شده است.» او درباره نامه اعتراضی فیلیمو در تاریخ 29 دی به‌خاطر تاخیر در صدور مجوز پخش سریال هم گفت:« ساترا دلیل درخواست برای بازبینی هشت تا ۱۰ قسمت از سریال را، فراهم شدن امکان جمع‌بندی و بررسی روند قصه و روایت، بیان و تاکید کرد با ارائه سه قسمت، این مهم ممکن نمی‌شود.»

کدخبر: ۵۰۰۸۲۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر