کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۱۰۲۲
تاریخ خبر:

آنالیز | جدال میثاقی و پیروانی در ‌‌فوتبال برتر

روزنامه هفت صبح | محمد‌حسین میثاقی وقتی سکان برنامه تحلیلی «فوتبال برتر» را در دست گرفت با کنایه به عادل فردوسی‌پور و برنامه
« نود» مدعی شد که در این برنامه قصد ندارد تا آدم‌ها را روبه‌روی هم قرار دهد؛ ادعایی که بعدها با عملکردش نشان داد که تا چه اندازه تو خالی است.

* منظر اول/ دروغ‌ها | دوشنبه بعد از صحبت‌های مدیرعامل استقلال،افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس روی آنتن آمد.میثاقی در همان ابتدا تیکه‌ای به او انداخت که چرا هر وقت قرار است از باشگاه پرسپولیس کسی حرف بزند،این زحمت گردن شما می‌افتد.او در ادامه بحث عنوان کرد که وقتی مدیرعامل استقلال روی خط آمده باید مدیرعامل پرسپولیس هم روی خط می‌آمد.در واقع او به‌گونه‌ای این نکته را مطرح کرد که گویی آنها از قبل با مدیر عامل دو تیم هماهنگ کرده بودند.

اما در نهایت مدیرعامل پرسپولیس خلف وعده کرده و به جای خودش افشین پیروانی را روی خط فرستاده،در واقع او مطلبی را به دروغ به مخاطب القا کرد. زمانی که سمیعی مدیرعامل سرخ‌ها روی خط آمد مشخص شد که اصلا از ابتدا قرار نبوده مدیرعامل استقلال هم روی خط بیاید و با مدیرعامل پرسپولیس هم هیچ‌گونه هماهنگی قبلی انجام نشده بود.پنهان کردن حقیقت توسط میثاقی به اندازه حرف‌های غیر واقع پیروانی در خصوص حواشی بازی سپاهان زشت بود.

* منظر دوم/ ملاحظات | میثاقی در طول برنامه طوری وانمود می‌کند که در موضع بی‌طرفی کامل است،اما عملکرد او خلاف این ماجرا را نشان می‌دهد.او برای اینکه ثابت کند بخشی از حرف‌های پیروانی درخصوص اتفاقات بازی سپاهان کذب است، مستنداتی از جمله عکس و فیلم آماده کرده بود،یک کار کاملا حرفه‌ای و ژورنالیستی، اما سوال اینجاست که چرا میثاقی و گروهش شم ژورنالیستی‌شان برای پرسپولیس عمل می‌کند و در خصوص تیم رقیب منفعل هستند.

سوال بزرگ مخاطبان از میثاقی و تیمش این است که چرا هیچ وقت کمیته انضباطی را برای عدم رسیدگی به ماجرای کتک‌کاری بازیکنان استقلال با هوادارانشان در فرودگاه مورد سوال قرار نداد.چرا وقتی ماجرای شکایت باشگاه استقلال از نحوه شادی عیسی آل کثیر را مطرح می‌کند به شادی مشابه وریا غفوری در زمان گلزنی به پرسپولیس اشاره‌ای نمی‌کند یا چرا از کنار درگیری و اینکه چه کسی مقصر است به راحتی می‌گذرد.

کدخبر: ۳۹۱۰۲۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر