کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۷۷۴۲
تاریخ خبر:

آنالیز | تلویزیون همچنان پایگاه اینفلوئنسرهای فوتبالی

روزنامه هفت صبح | برنامه ایران فعال شبکه سلامت به‌مناسبت روز جهانی سالمندان به شکل ویژه روی آنتن رفت. این برنامه پذیرای برادران فنونی‌زاده هم شد تا بار دیگر ماجرای حضور اینفلوئنسرهای فوتبالی در تلویزیون ادامه داشته باشد. در این برنامه شاهد یک کری (توهین) هم بودیم.
‌منظر اول| مهمانان عجیب : حضور برادران فنونی‌زاده در یک برنامه زنده عجیب است. به این خاطر که هنوز چند ماهی از انتساب یک صدا به مرتضی فنونی‌زاده نمی‌گذرد که سراسر صحبت‌های او منشوری است. تکلیف مهدی فنونی‌زاده هم مشخص است. او در آنتن زنده بارها کری‌های عجیبی برای تیم پرسپولیس خوانده که رنگ و بوی توهین داشته.

از آن‌سو این پیشکسوت استقلال در اینستاگرام رفتاری خلاف عرف داشته. پیش‌تر درباره او و همکاران! نوشتیم: تلویزیون حساسیت زیادی روی مهمان‌ها دارد و حتی صفحات اینستاگرام آنها را چک می‌کند که مبادا نکته‌ای مغایر با اصول اخلاقی داشته باشند. با این حال ماجرا وقتی عجیب می‌شود که بدانیم صفحات برخی فوتبالیست‌ها ملاحظه هیچ‌گونه مسائل اخلاقی را نمی‌کنند. البته برخی از آنها زرنگ هستند و فحاشی‌ها را در قالب استوری به اشتراک می‌گذارند!

‌منظر دوم| اصرار عجیب : با همه حساسیت‌ها باز هم تلویزیون سراغ شاخ‌های مجازی دنیای فوتبال می‌رود. مهدی فنونی‌زاده همان ابتدای برنامه ایران فعال، واژه‌ای عجیب درباره پرسپولیسی‌ها به زبان آورد. در طول مصاحبه هم از رانت این باشگاه در سال‌های اخیر گفت و یک کری نچسب را با مجری و برادرش شروع کرد.

این اتفاق در حالی افتاد که هنوز چند ماهی از حرف‌های جنجالی او درباره ماجرای تبانی استقلال با محمدان بنگلادش که مرحوم حجازی سرمربی آن بود، نمی‌گذرد. تلویزیون با آگاهی از این اتفاقات باز هم آنتن خود را در اختیار کسانی می‌گذارد که می‌خواهند از یک تریبون بهره شخصی ببرند. این دسته از فوتبالیست‌ها سودای تبدیل شدن به شاخ‌های مجازی یا همان اینفلوئنسر دارند. آنها هنوز به این جایگاه نرسیده‌اند اما رفتارشان در اینستاگرام یادآور شاخ‌های مجازی است؛ همان‌قدر پر از فحش و ناسزا.

کدخبر: ۴۱۷۷۴۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر