کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۰۷۱۷
تاریخ خبر:

آنالیز| تغییر آرایش کنداکتور شبکه‌ها

روزنامه هفت صبح | یک هفته بعد از پایان دهه محرم، شبکه‌های تلویزیون به روال عادی برگشته‌اند. در این میان برخی شبکه‌ها برنامه‌ها و سریال‌های جدید را روانه آنتن کرده‌اند و برخی ادامه همان برنامه‌ها را با محتوایی غیر مناسبتی پخش می‌کنند. آیا می‌توان به موفقیت آن‌ها امید داشت؟
‌منظر اول| سریال‌ها: کنجکاوی برانگیزترین سریال که از شب گذشته پخش آن در شبک یک شروع شد، افرا است. درباره این سریال در بخش «پیشنهاد ویژه» نوشته‌ایم و باید دید در طول پخش چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد. شبکه دو از امشب سریال در کنار پروانه‌ها به کارگردانی داریوش یاری را آغاز می‌کند. این سریال جزو تولیدات مناسبتی محرم است که پروانه معصومی، برزو ارجمند، محمود جعفری، شهین تسلیمی، مهران رجبی و خسرو شهراز از جمله بازیگران آن هستند.

از هفته پیش شبکه پنج سریال زن زندگی، مرد زندگی را روانه آنتن کرده است. این سریال شروعی معمولی داشت و همان طور که نوشتیم مخصوص مخاطبانی است که دنبال محصولی ویژه نیستند و بدون سخت گیری می‌خواهند دقایقی سرگرم باشند. سریال را غلامرضا رمضانی ساخته و بازیگرانی چون عزت مهرآوران، محمود جعفری، شهین تسلیمی، سروش جمشیدی، نعیمه نظام دوست، خاطره حاتمی، میثم رازفر و … در آن بازی دارند.

منظر دوم| برنامه‌ها: شبکه نسیم همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، برای بعد از دهه محرم برگ برنده ندارد. این شبکه برنامه عروسکی شبکه کوچک را آماده کرده است و تصمیم دارد از امروز سری جدید ویتامین خ، ورزشیا ، نبرد ربات‌ها و انیمیشن جوانمردان را پخش کند. نفس هم که از ابتدای محرم شروع شده بود ادامه دارد.

حال و هوای این برنامه به موضوع مادران خاص اختصاص دارد. شبکه یک سری جدید مسابقه ایران را آماده کرده است و سه شب در هفته آن را پخش می‌کند. شبکه سه از روز گذشته برنامه عطسه را در کنداکتور قرار داد. شبکه چهار هم از این هفته سراغ سری جدی شب‌های هنر می‌رود که گفته می‌شود ساختار آن تفاوت کرده است. شبکه سلامت هم مسابقه پنجره با اجرای آرش ظلی‌پور را از سر گرفته. شبکه ورزش هم از هفته آینده سری جدید فوتبال ۱۲۰ را روانه آنتن خواهد کرد.

کدخبر: ۴۱۰۷۱۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر