کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۴۹۷۱
تاریخ خبر:

آنالیز | برخورد دوگانه فوتبال‌برتر با حواشی آبی‌ها

روزنامه هفت صبح | اینکه باشگاه استقلال تهران با چه حاشیه‌هایی مواجه است را احتمالا می‌دانید و می‌توانید ماجرا را در صفحه ورزشی هفت صبح بخوانید.همین قدر اشاره کافی است که بعد از حذف این تیم در لیگ قهرمانان آسیا،آتش زیر خاکستر بار دیگر روشن شده و حالا یک دوئل تمام عیار میان کادر فنی و مدیریت باشگاه شکل گرفته.در این میان تلویزیون چه موضعی داشته است؟

منظر اول| حامیان کادر فنی: بعد از شکست استقلال مقابل الهلال،فوتبال برتر هفتگی در حالی شروع شد که فوتبال برتر با اجرای محمدرضا احمدی روی آنتن بود. با اضافه شده میثاقی فریاد شیران معاون اجرایی باشگاه استقلال روی خط برنامه آمد.سوالاتی که پرسیده شد بوی انتقاد از مدیریت و حمایت از فرهاد مجیدی داشت.

وقتی فریاد شیران گفت ۹۸درصد بازیکن‌های موردنظر مجیدی جذب شده‌اند خسرو حیدری (بازیکن اسبق استقلال) جواب داد ۹۸درصد هم جدا شده‌اند. لبخند معنادار احمدی نشانه‌ای بود از حمایت او از مجیدی.کما اینکه او و میثاقی بارها بیان کردند استقلال در بازی با الهلال بازی خوبی داشته است.آن‌ها اشاره‌ای به اینکه خود مجیدی تیم را بسته، قایدی را فروخته و بعضی بازیکن‌ها را نخواسته است، نکردند. روز گذشته در برنامه ورزش و مردم پرونده استقلال باز شد اما مجری و کارشناس تلاش کردند حد وسط را نگه دارند.

منظر دوم| حامیان مدیریت: در هیاهوی حواشی استقلال،دوربین خبرگزاری صداوسیما سراغ محمود فکری سرمربی سابق استقلال رفت.این اتفاق درحالی رخ داد که فکری بعد از کنار گذاشته شدن از نیمکت آبی‌ها، مدام علیه تیم صحبت می‌کند. او این بار هم کادر فنی را نشانه رفت و صراحتا گفت نباید استقلال به الهلال می‌باخت.در خلال گفت‌وگو نریشنی پخش شد از وجود مافیا در تیم،نتیجه نگرفتن استقلال،ماجرای اخراج فکری و آمدن مجیدی و …

ضمن آنکه صداهایی از درآمدهای کلان و غیرمشروع و… هم پخش شد و فکری از «آدم‌های کاسب» در باشگاه گفت. این مصاحبه به مذاق برخی هواداران مجیدی خوش نیامده است و حواشی آن همچنان ادامه دارد.یک اتفاق دیگر هم در شبکه پنج رقم خورد.برنامه ورزشگاه هفته پیش میزبان احمد مددی مدیرعامل استقلال بود. او صحبت‌هایی علیه مجیدی بیان کرد.حافظ کاظم‌زاده سعی کرد توازن رعایت شود اما کفه به سمت مدیریت چربید.

کدخبر: ۴۱۴۹۷۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر