کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۴۶۶۷
تاریخ خبر:

آنالیز | بازگشت علیمردانی به شب‌های مافیا

روزنامه هفت صبح | روز گذشته خبری در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت مبنی بر این که سری جدید شب‌های مافیا ساخته خواهد شد. نکته مهم خبر این که محمدرضا علیمردانی باردیگر گرداننده این مسابقه خواهد بود.
منظر اول: بازگشت| سال پیش شب‌های مافیا در حالی منتشر شد که کمتر کسی به موفقیت آن ایمان داشت. در همان قسمت نخست اما مشخص شد که این مسابقه می‌تواند مخاطبان را با خود همراه کند. همین اتفاق هم رقم خورد و شب‌های مافیا تبدیل به پدیده شبکه خانگی شد. یکی از دلایل این موفقیت به گردانندگی محمدرضا علیمردانی برمی‌گردد.

او پیش‌تر تجربه اجرا داشت اما حتی برنامه‌ای چون چهل تیکه باعث نشد نام علیمردانی به عنوان یک مجری «شش دانگ» سر زبان‌ها بیافتد. حکایت مافیا اما متفاوت است و علیمردانی در جای درست قرار گرفت و از موقعیت استفاده‌ای بهینه کرد. او در سری قبل غیبت داشت و کامبیز دیرباز جایش را گرفت. حالا خبری رسمی توسط روابط عمومی این برنامه منتشر شده که علیمردانی گرداننده فصل چهارم شب‌های مافیا خواهد بود. او از مدتی پیش سری جدید برنامه چهل تیکه را روی آنتن شبکه نسیم دارد.

منظر دوم: جدایی| رفتن محمدرضا علیمردانی از فصل قبلی شب‌های مافیا توام با شائبه بود. او اما مصاحبه‌ای با خبرگزاری ایسنا انجام داد و دلیل این اتفاق را همزمانی ساخت برنامه با ضبط سریال حکم رشد دانست. جالب آن که سریال سعید نعمت الله گرفتار حاشیه شد تا علیمردانی در آن واحد هر دو پروژه را از دست بدهد! کامبیز دیرباز کاری سخت برای قرار گرفتن به‌جای علیمردانی داشت.

او آرام آرام بر شرایط مسلط شد اما همچنان در میان نظرها مواردی به چشم می‌آمد که مخاطبان شب‌های مافیا عملکرد علیمردانی را بیشتر دوست داشته‌اند. در خبر اخیر روابط عمومی برنامه اشاره شده دیرباز مشغول پروژه دیگری است و همکاری‌اش ادامه نیافته. در هر حال این فعل و انفعلات در مجموع به سود شب‌های مافیا شده. سازندگان آن حالا دو گزینه در اختیار دارند که می‌توانند از آن ها به عنوان گرداننده استفاده کنند؛ مگر آن که علیمردانی دیگر صندلی گردانندگی را رها نکند!

کدخبر: ۴۳۴۶۶۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر