کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۸۷۵۰
تاریخ خبر:

آنالیز | آغاز فصل پنجم ویدئو چک

روزنامه هفت صبح | بعد از دو ماه و نیم، سری جدید ویدئوچک پنجشنبه شب شروع شد. این برنامه هفتگی، همانطور که می‌دانید با اتفاقات و خبرهای ورزشی شوخی می‌کند. فصل پنجم ویدئوچک چه شروعی داشت؟
منظر اول: محتوا | وقتی یک برنامه در همان روزهای ابتدایی ‌ برگ برنده رو می‌کند، کارش سخت می‌شود. اگر با این نگاه قسمت اول فصل جدید ویدئو چک را ارزیابی کنیم، نتیجه یک خطی‌اش می‌شود اینکه تفاوت چندانی با قبل نداشته است. با این حال کل برنامه باز هم جذاب بود و عبدالله روا با چندین اتفاق شوخی‌های دلچسبی کرد.

اضافه شدن بخش «سوتیو چک» مهم‌ترین اتفاق قسمت اول فصل جدید است که روا گاف‌های کاویانی‌، مجریان المپیکی شبکه ورزش و سیانکی را دست گرفت و سر به سر آنها گذاشت. آیتم شوخ مردمی درباره سیانکی و اینکه دنیای بدون سیانکی چه شکلی است هم باعث جذابیت مضاعف این بخش شد. گزارشگر ویدئوچک در یک آیتم از پیش تعیین شده، از چند نفر می‌پرسید اگر سیانکی نباشد چه حس و حالی دارید. پاسخ‌ها بامزه بود و از مخاطب خنده می‌گرفت.

منظر دوم: ساختار | شکل ظاهری ویدئوچک تغییر کرده اما کلیت دکور همانی است که بود. دو تلفن قدیمی در دکور همچنان وجود دارند که ابزار شوخی مجری با ورزشکاران و مسئولان ورزشی است. مهم‌ترین تغییر ساختاری فصل جدید برنامه به تیتراژ آن برمی‌گردد. در این تیتراژ شاهد شوخی با ورزشکاران هستیم که بامزه‌ترین آن اشاره به علاقه عباس جدیدی به عکس است.

حتما ماجرای سلفی‌های دردسرساز این قهرمان اسبق کشتی را به یاد دارید و حالا ویدئوچک استفاده‌ای با مزه از آن کرده است. برنامه باز هم به مدت ۳۰ دقیقه آماده شده و مثل قبل دارای بخش‌هایی مثل «تقدیم هفته» و «خبرهای خوب» هفته است. از ترانه‌ها هم برای تکمیل شوخی با ورزشکاران استفاده می‌شود. ویدئوچک ظرفیت تازه‌ای در برنامه‌های ورزشی است و با سوژه‌یابی‌های منحصر به‌فرد و پرداخت‌های متفاوت، می‌تواند مخاطبان خود را افرایش دهد.

کدخبر: ۴۱۸۷۵۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر