کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۸۹۷۵
تاریخ خبر:

آنالیز | آغاز برنامه بسته پیشنهادی با اجرای لواسانی

روزنامه هفت صبح | نخستین قسمت از برنامه هفتگی بسته پیشنهادی جمعه شب روی آنتن شبکه دو رفت. هدف اصلی این برنامه تزریق حال خوب به مخاطبان است و در کنار آن سعی می‌کند پیشنهادهایی فرهنگی -هنری هم ارائه کند.
منظر اول: محتوا | آغاز قسمت اول بسته پیشنهادی همزمان شد با درگذشت فتحعلی اویسی. به همین خاطر بخش اصلی برنامه یعنی گفت و گو ، با حضور دو همکار او انجام شد. لاله صبوری و رضا شفیعی‌جم خاطراتی از این بازیگر فقید بیان کردند و از ویژگی‌های اخلاقی و حرفه‌ای او گفتند.

در خلال خاطرات، چند مورد بامزه هم شنیده شد؛ از جمله خاطره‌ای که صبوری تعریف کرد: در یک سکانس، اویسی خروپف داشته و صبوری خنده‌اش می‌گرفته. اویسی از زیر پتو بیرون می‌آید و با تحکم می‌گوید بازیگر طنز چرا نمی‌تواند جلوی خنده‌اش را بگیرد… در بسته پیشنهادی خبرهای خوب و بد به همراه چهره‌های خوب هفته هم معرفی می‌شوند. برگ برنده برنامه در قسمت پایانی رو شد که رضا یزدانی فیلم کتاب سبز را پیشنهاد داد. بسته پیشنهادی اگر می‌خواهد موفق باشد باید مثل قسمت اول، دایره پیشنهادها را وسیع ببیند.

منظر دوم: ساختار | طبعا هر برنامه در گام نخست حکم قلق‌گیری دارد و بعد از آن عیب‌ها برطرف می‌شود. یکی از ایرادهای بسته پیشنهادی، شروع کُند آن است که در قسمت‌های بعد باید با رتیم بیشتری پیش برود. مقدمه برنامه به همراه معرفی چهره‌های خوب هفته، حدود سی‌دقیقه زمان برد. با حضور مهمانان ضرباهنگ برنامه اما بهتر شد.

جذابیت بصری از امتیازهای بسته پیشنهادی است که فضای شاد آن با شعار برنامه یعنی حال خوب انطباق دارد. آیتم گفت و گو با حبیب اسماعیلی‌، تهیه کننده و بازیگر امتیاز دیگر برنامه است. این آیتم‌ها که حکم انتقال تجربه دارند می‌تواند به غنای برنامه کمک کند. مژده لواسانی بعد از سال‌ها اجرا حالا این قدر تجربه دارد که بتواند گفت و گوهایی خوب در راستای هدف برنامه با مهمان‌ها انجام دهد. او حتی موقع مرور خبرهای حال بد کن هم لحن تلخ و گزنده نگرفت و این امتیاز دیگر لواسانی است.

کدخبر: ۴۱۸۹۷۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر