کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۶۳۵۳
تاریخ خبر:

آنالیز‌|‌برنامه درجه یک ‌با‌اجرای مبینا نصیری و پدرام کریمی

روزنامه هفت صبح | شبکه یک به مناسبت دهه کرامت از شنبه شب ویژه برنامه درجه یک را روانه آنتن کرده است. این برنامه با اجرای مبینا نصیری و پدرام کریمی پخش می‌شود و قرار است هر شب میزبان چهره‌های آشنا باشد. قسمت اول درجه یک دارای چه کیفیتی بود؟

منظر اول/ ساختار:اگر پیگیر تلویزیون باشید می‌دانید که شبکه یک چند سال پیش برنامه‌ای پخش می‌کرد به نام درجه یک. این برنامه میزبان چهره‌هایی بود که در رشته‌های خود دارای موفقیت هستند. حالا نام این برنامه در خدمت یک ویژه برنامه قرار گرفته که احتمالا ۱۰شب روی آنتن است.

ساختار درجه یک به سیاق غالب برنامه‌های مناسبتی تلویزیون، به این شکل است که چند مهمان پاسخگوی سوالات مجریان می‌شوند و خواننده هم قطعاتی را اجرا می‌کند. حرکت بر روی کلیشه‌ها ایراد مهم درجه یک است که خب نمی‌توان تعجیل در رساندن برنامه به آنتن را در این ماجرا نادیده گرفت. نکته قابل توجه این برنامه، بازگشت مبینا نصیری به شبکه یک بعد از چند ماه دوری است. او مجری برنامه صبحگاهی این شبکه بود که به شبکه نسیم رفت و شوتبال (ویژه بانوان) را اجرا کرد. او این بار کنار پدرام کریمی قرار گرفته که عملکرد موفقی داشتند.

* منظر دوم / محتوا:در زیرنویس شبکه یک این طور اعلام شد که قسمت اول درجه یک با حضور بازیگران زیرخاکی روی آنتن می‌رود. با این حال فقط اصغر نقی‌زاده مهمان برنامه شد و خبری از بازیگران اصلی نبود. شاید در شب‌های بعد نوبت به دیگر بازیگران این سریال برسد. پرسش اصلی این است که آیا پژمان جمشیدی را در درجه یک خواهیم دید؟

او این روزها در مقام مجری برنامه پیش‌گو را در نماوا دارد. پیش‌تر تصمیم تلویزیون این گونه بود که مجریان پلتفرم‌ها حق حضور در برنامه تلویزیونی را ندارند‍‌! در قسمت اول برنامه درجه یک، بعد از گپ و گفت مجریان با اصغر نقی‌زاده، نوبت به وحید شمسایی فوتسالیست مطرح کشورمان رسید. او به مناسبت روز دختر به همراه سه دختر خود در این برنامه حاضر شده بود. صحبت‌های آن‌ها و حرف زدن از زندگی خود، برای مخاطب واجد نکات جالبی بود.

کدخبر: ۳۹۶۳۵۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر