کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۲۹۱۲
تاریخ خبر:

آماده‌باش در ۲۳ استان برای مقابله با سیل

سخنگوی وزارت کشور از آماده باش ۲۴ ساعته شورای هماهنگی مدیریت بحران ٢٣ استان در پی ورود سامانه بارشی جدید به منظور مقابله با سیل خبر داد.

سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور درباره نحوه اجرای مصوبات جلسه روز گذشته شورای عالی مدیریت بحران که به ریاست وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: براساس دستور وزیر کشور، شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور از دیروز تا پایان عبور سامانه بارشی از کشور و رفع مشکلات، در سطح ملی و همچنین شوراهای هماهنگی مدیریت بحران در ٢٣ استان تحت تأثیر این سامانه، به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و در مواقع لزوم اتخاذ تصمیم می‌کنند.

وی در ادامه افزود: استانداران و فرمانداران استان‌های تحت تأثیر و کلیه مدیران دستگاه‌های مسئول در محل مأموریت خود حضور فعال داشته و انجام وظیفه می‌کنند و مرخصی‌ها تا بازگشت شرایط به حالت عادی لغو شده است.

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه نیروهای مسلح در مورد لایروبی رودخانه گرگانرود و بازگشایی کامل مصب رودخانه کماکان به کار خود ادامه می‌دهند، تصریح کرد: در هر مکانی که ضرورت تخلیه مردم از آنجا وجود دارد با دقت کامل شرایط بررسی و در صورت احراز این ضرورت سریعاً عملیات تخلیه انجام خواهد شد و در این خصوص کلیه دستگاه‌ها مکلف به همکاری هستند./ایسنا

کدخبر: ۲۵۲۹۱۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • majid.kh

    خدا را شکر نعمت فراوان شده