کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۲۹۹۰
تاریخ خبر:

آلمانی‌ها در جستجوی بادیگارد پرحاشیه شادمهر و ساشا ‌

روزنامه هفت صبح | یک: پلیس آلمان از مدتی پیش برای دستگیری یک شهروند آلمانی-ایرانی درخواست تعقیب بین‌المللی صادر کرده. رسانه‌های آلمان اما از چند روز پیش تازه متوجه شدند که این فرد در ایران زندگی می‌کند و ظاهرا مدت‌ها پیش از آلمان فرار کرده. این متهم حالا چه کسی است؟ رامین.ی یکی از چهره‌های پرحاشیه اینستاگرامی که به سبک اینفلوئنسرها و دست‌اندرکاران سایت‌های شرط‌بندی زندگی پرزرق و برق خود را به رخ مخاطبانش می‌کشد.

با خودروهای لوکس و خالکوبی و سفرهای اعیانی. این ادعا که او در تهران حضور داشته درست است چون او در اینستاگرامش با ۱۲۳ هزار فالوئر بارها از تهران عکس به اشتراک گذاشته اما بررسی دیگر پست‌هایش نشان می‌دهد او به کشورهای اطراف هم دست‌کم تا دو سال پیش رفت و آمد داشته و به عنوان بادیگارد در کنسرت خوانندگانی مثل ابراهیم حامدی و شادمهر عقیلی فعالیت کرده. اینطور از عکس‌هایش به نظر می‌رسد که در ایران هم دفتری تاسیس کرده و مشغول فعالیت اقتصادی است. ضمن اینکه همین الان شرکت رنت خودروی او در زادگاهش مونشن گلادباخ آلمان فعال است.

دو: حالا اتهام رامین. ی چیست؟ این ادعایی است که رسانه‌های آلمانی منتشر کردند و از صحت و سقم آن خبر نداریم اما آنها می‌گویند او در سال ۲۰۱۴ مرتکب قتل شده است. ماجرا از اینجا شروع شده که رامین بعد از چند سال فعالیت به عنوان بادیگارد کلوب‌های شبانه و بعضی شغل‌های مشابه وارد یک کلوب موتورسواری به نام باندیدوس می‌شود. اعضای این باشگاه‌ها معمولا فهرستی از اقدامات غیرقانونی و تخلفات ریز و درشت در کارنامه دارند و پلیس کشورهای مختلف معمولا با آنها دست به گریبان هستند.

به طور مثال ۱۵ سال پیش هم خبر آمد که یک ایرانی به نام مهدی.س رئیس کلوبی به همین نام باندیدوس در سوئد است و بعد از ارتکاب مجموعه‌ای از اقدامات تبهکارانه توسط پلیس این کشور دستگیر شده. برگردیم به همان ماجرای رامین. او بعد از نفوذ در کلوب باندیدوس طرفدارانی پیدا کرد و بعد از چند مرتبه درگیری با اعضای کلوب رقیب یعنی فرشته‌های جهنم، تصمیم گرفت همراه دوستانش به آنها بپیوندد. این اتفاقات تقریبا مربوط به ۸ سال پیش است.

این را هم بگوییم که کلوب فرشته‌های جهنم حدود ۷۵ سال پیش تاسیس شده و در کشورهای مختلف عضو دارد. وزارت دادگستری آمریکا هم آنها را به‌ عنوان یک اتحاد صنفی جرایم سازمان یافته می‌شناسد. نقطه عطف زندگی رامین در همین سال ۲۰۱۴ و در کلوب فرشته‌های جهنم رخ می‌دهد. او متهم است که به اتفاق همدستانش در جریان یک درگیری شخصی به نام Kai M را به قتل رسانده. این شخص هم البته خودش عضو کلوب فرشته‌های جهنم بوده اما دعوا بر سر این بوده که رامین را متهم به خبرچینی برای رقبا کرده و فوقع
ما وقع.

سه: نکته بعدی اینکه قتل در فوریه ۲۰۱۴ رخ داده چرا الان صدایش در آمده؟ پلیس آلمان مدت‌ها بعد از حادثه هیچ سرنخی در پرونده پیدا نکرد تا سال ۲۰۱۶ که به رامین مظنون می‌شوند و او را دستگیر می‌کنند. مدتی بعد البته این متهم به دلیلی ناکافی بودن شواهد و مدارک آزاد می‌شود. وقتی پازل این جنایت کامل‌ می‌شود مجددا برای دستگیری او مراجعه می‌کنند اما اثری از متهم پیدا نمی‌شود. گفته می‌شود برای عملیات دستگیری رامین و همدستانش یک عملیات بزرگ با حضور ۹۰۰ مامور پلیس ترتیب دادند که ۲۰ واحد مسکونی و ساختمان باشگاه موتورسواران فرشتگان جهنم ‌ مورد تفتیش قرار گرفت. این عملیات به جایی نرسید چون رامین متواری شده بود.

این مرد۳۳ ساله در فضای مجازی فعال است و با بعضی چهره‌های مشهور اینستاگرامی مراوده دارد؛ با محسن ابراهیم‌زاده عکس یادگاری گرفته و حامد پهلان دیگر خواننده پاپ در بخش کامنت‌ها با او خوش و بش می‌کند. او البته سابقه همکاری با ساشا سبحانی را هم دارد و اینطور که سایت‌های اقماری باند قمار اینترنتی ادعا می‌کنند، در آلمان به عنوان بادیگارد فرزند سفیر پیشین ایران در ونزوئلا فعالیت می‌کرده. ساشا سبحانی در حال حاضر ساکن اسپانیا است و پارسال به جرم پولشویی و کلاهبرداری در این کشور دستگیر شد و بحث استرداد او به ایران مطرح بود که به جایی نرسید.

کدخبر: ۴۱۲۹۹۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر