کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۸۳۶۵
تاریخ خبر:

آقای استیلی! منتظر گرفتن غرامت ۱۰ میلیون دلاری از کانادا هستیم

هفته گذشته حمید استیلی مدیر تیم ملی ایران درباره احتمال لغو بازی تدارکاتی ایران و کانادا گفته بود: «اگر بازی لغو شود، کشوری که این کار را انجام داده باید جریمه سنگینی پرداخت کند‌.» او این پاسخ را به کسانی داده بودند که خواهان لغو بازی از سوی ایران به دلایل غیرورزشی بودند. حالا که فدراسیون کانادا این بازی را لغو کرده، منتظریم تا فدراسیون فوتبال ایران طبق قرارداد و همانگونه که حمید استیلی اعلام کرده، حداقل غرامت لغو بازی را از کانادایی ها بگیرد. اگر هم غرامتی در کار نباشد باید از استیلی درباره چگونگی بستن این قرارداد سوال کرد.

سینا کلهر معاون وزیر ورزش هم در واکنش به لغو بازی دوستانه فوتبال میان ایران و کانادا در توییتر خود نوشت: لغو یک جانبه بازی از سوی فدراسیون فوتبال کانادا یکبار دیگر نشان داد که شعار سیاسی نبودن ورزش پوششی است برای منافع کشورهای غربی. فدراسیون فوتبال ایران طبق قرارداد درخواست غرامت ۱۰ میلیون دلاری لغو یک طرفه بازی را از طریق مجاری قانونی پیگیری خواهد کرد.

کدخبر: ۴۵۸۳۶۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Mansourov

    اردو در قطر بازی با تیم امید ایران هم بد نیست!

  • mohammad.s.f.n

    نه استیلی جواب خواهد داد و نه کانادا غرا متی!

  • peyman0917

    همه کاراشون بی برنامه و نمایشی هست….

  • _user_1629286088

    به جا این کارا که الان باید در اولویت دو م باشه فکر ۳ الی ۴ تا مسابقه خوب در فیفا دی پیشرو و البته آخرین فیفا دی قبل از ج م جهانی باشید هستند تیم های که به جام سع ود نکردن ولی از تیم های پرقدرت جهان هستن د و در دوره های گذشته حضور داشتن