کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۲۷۴۹
تاریخ خبر:

آدم‌ربایی ‌برای تصاحب سهم ارثیه میلیاردی

روزنامه هفت صبح | دو برادر که بر سر ارثیه میلیاردی پدرشان با برادر ناتنی خود اختلاف داشتند و برای انتقام‌جویی از وی پسر نوجوان او را ربودند اما با کمک مردم این آدم‌ربایی ناکام ماند. هفته گذشته رهگذران و عابران در خیابان پیروزی تهران با صحنه عجیبی مواجه شدند. مرد جوانی ناگهان به سمت پسر ۱۷‌ساله‌ای که از پله‌های مترو بالا می‌آمد رفت و در یک چشم بر هم زدن پسر را به داخل خودرو پژویی که در همان نزدیکی ایستاده بود انداخت و راننده قبل از اینکه در خودرو بسته شود، پایش را روی گاز گذاشت و فرار کرد.

پسر ۱۷ساله با تلاش فراوان سعی داشت خود را از خودرو بیرون بیندازد اما مرد جوان دستش را روی دهان او گذاشته بود و با خشونت مانع فرار او می‌شد. پسر نوجوان خودش را به شیشه ماشین می‌کوبید و از مردم کمک می‌خواست. در همین موقع مرد جوانی که سوار بر موتورسیکلت بود سعی کرد راه را بر پژو سواران ببندد و پسر جوان را نجات دهد. راننده عبوری دیگری نیز با دیدن این صحنه تلاش کرد تا با بوق‌های ممتد و پیاپی از فرار آنها جلوگیری کند. پژو سواران که شرایط را به خود سخت دیدند، به ناچار پسر جوان را از خودرو پیاده کرده و فرار کردند.

*** گزارش یک آدم‌ربایی
ماجرای ربوده شدن چند دقیقه‌ای پسر جوان بلافاصله به پلیس اعلام شد و همزمان مهدی، با مادرش نیز تماس گرفت و موضوع را خبر داد. مهدی در تحقیقات به مأموران گفت: از خانه که راه افتادم حس کردم یک خودرو پژو تعقیبم می‌کند. سوار مترو شدم و در قطار هم یک نفر هر جا که می‌رفتم مرا تعقیب می‌کرد و مدام در حال صحبت با تلفن همراهش بود و اسم ایستگاه‌ها را به شخصی که پشت تلفن بود می‌گفت.

با اینکه شک کرده بودم اما با خودم گفتم دچار توهم شده‌ام، در ایستگاه مترو پیروزی از قطار پیاده شدم و خودم را به خیابان رساندم که ناگهان همان مردی که مرا در مترو تعقیب می‌کرد به سمتم آمد و مرا به داخل خودرو پژو هل داد و خودش هم سوار شد. چهره مردی که مرا تعقیب می‌کرد احساس کردم برایم آشنا بود اما از آنجایی که ماسک به چهره داشت و عینک زده بود، نتوانستم او را بشناسم.

بدین ترتیب دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه مورد بازبینی قرار گرفت و تصویر پژو سواران به‌دست آمد. زمانی که تصویر متهمان به مهدی و مادرش نشان داده شد، زن جوان آنها را شناسایی کرد و گفت: آنها برادرهای ناتنی همسر سابقم هستند. زمانی که پدرشوهرم فوت کرد، ارثیه خوبی به شوهر سابقم رسید اما همین موضوع باعث کینه و اختلاف شدید بین او و برادرهای ناتنی‌اش شد.

آنها می‌گفتند که حق همسر سابقم نبوده که ارث بیشتری ببرد. او ادامه داد: یک سال قبل من به خاطر اختلافاتی که با همسر سابقم داشتم از او جدا شدم و حضانت بچه‌ام را نیز به عهده گرفتم. احتمالاً دو عموی ناتنی مهدی زمانی که دیدند از طریق شوهرسابقم نمی‌توانند به ارثیه‌شان برسند، تصمیم گرفتند که مهدی را بربایند تا در ازای آزادی او از همسر سابقم پول بگیرند.

به دنبال اظهارات زن جوان، به دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای بازداشت دو عموی ناتنی و شناسایی انگیزه اصلی آنها از این آدم‌ربایی صادر شد و در نهایت این دو نفر برای توضیحات به علت جرم آدم‌ربایی دستگیر شدند.

کدخبر: ۳۴۲۷۴۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر