کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۱۰۹۱
تاریخ خبر:

آخرین و مهم‌ترین اخبار فوتبال ملی و باشگاهی ایران

کارگزار ۵۰۰ میلیارد تومانی برای باشگاه استقلال

طی قراردادی میان مدیرعامل باشگاه استقلال و شرکت ایده پروران تبلیغ، این شرکت به عنوان کارگزار رسمی باشگاه استقلال معرفی شد.طبق این قرارداد کف تعهد کارگزار در فصل جاری ۵۰۰ میلیارد تومان و در صورت افزایش درآمد کارگزار، باشگاه از این درآمدها سهم بالایی خواهد برد.گفتنی است ۱۵۰ میلیارد تومان از تعهد کارگزار مربوط به تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی باشگاه استقلال است.

رقیب الهلال در فینال مشخص شد

تیم فوتبال اولسان هیوندای مدافع عنوان قهرمانی امروز در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به مصاف هموطنش پوهانگ استیلرز رفت و این بازی در وقت های قانونی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به وقت های اضافه کشیده شود. اولسان در این بازی از دقیقه ۶۹ به دلیل اخراج وون دو جی کاپیتانش ۱۰ نفره شده بود. این بازی در وقت های اضافه نیز با همین نتیجه تساوی به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در نهایت پوهانگ استیلرز با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی رسید و به فینال راه یافت. دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا میان الهلال عربستان و پوهانگ استیلرز کره جنوبی ماه آینده در ریاض به تاریخ دوم آذر برگزار می شود.

پیروزی گل گهر و ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر

تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و تراکتور تبریز در نخستین دیدار خود در فصل بیست‌ویکم لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی پُرگل ۴ بر یک شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید. ذوب آهن هم میزبانش صنعت نفت آبادان را با یک گل شکست داد. تنها گل این بازی توسط عارف رستمی در دقیقه ۱+۹۰ به ثمر رسید تا ذوب‌آهن در آغاز فصل جدید لیگ برتر به یک برد باارزش دست یابد.

اعلام زمان قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جمعه ۱ آوریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ۱۴۰۱) در دوحه انجام خواهد شد. چهره ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی تا پایان مارس ۲۰۲۲ مشخص خواهد شد و سپس قرعه کشی معتبرترین تورنمنت فوتبال در کشور میزبان این رقابت ها انجام می شود.

اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی امید از سوی مهدوی‌کیا

مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم ملی زیر ۲۳سال، اسامی بازیکنان اعزامی به رقابتهای مقدماتی قهرمانی آسیا در دوشنبه تاجیکستان را به شرح زیر اعلام کرد: آریا برزگر، احمدرضا جلالی، رضا کاخساز، سینا عبداللهی، سبحان خاقانی، امیرعلی، صادقی، حسین نخودکار، علیرضا باویه، امید حامدی فر،علیرضا رضایی، سامان فلاح ورنامی، محمدامین حزباوی، فرزان دانا، محمدحسین زواری، محمد خدابنده لو، محمد سلطانی مهر، محمدمهدی محبی، مهدی لموچی تارجی، میلاد کر، یاسین سلمانی، یونس اکبرپور، مهدی هاشم نژاد رحیم آبادی و امیرحسین نیکپور. ۲۳ بازیکن اعلام شده جهت حضور در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در تاجیکستان فرداشب با پرواز اختصاصی تهران را به مقصد شهر دوشنبه ترک می کنند.

کدخبر: ۴۲۱۰۹۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر