کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۹۳۵۹۷
تاریخ خبر:

آخرین وضعیت ویلموتس از زبان سخنگوی فدراسیون

امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر درباره آخرین وضعیت مذاکرات فدراسیون فوتبال ایران با مارک ویلموتس برای ادامه همکاری یا فسخ قرارداد این مربی اظهار داشت: تنها چند ماه است که با ویلموتس قرارداد امضاء کرده ایم و او کارش را در ایران شروع کرده است. با وجود تمام تلاش‌هایی که برای تامین منابع مالی پرداخت حقوق ویلموتس انجام دادیم او پیش از بازی با عراق درخواست فسخ قرارداد را مطرح کرد. اینگونه نبود که پول در جیب خزانه دار فدراسیون باشد و نخواهیم به ویلموتس بدهیم. در نهایت با تلاش‌های ریاست فدراسیون و کمک دوستان مان در وزارت ورزش و جوانان این موضوع عملیاتی شد.

او درباره اینکه چگونه ویلموتس که اکنون در ایران حضور ندارد و پول قراردادش را هم تا سه ماه آینده گرفته چنین ادعایی می‌کند، اظهار داشت: این ادعا از سوی ویلموتس مطرح شده، اما باید بگویم قرار است جلسه هیئت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا و جشن برترین‌های سال ۲۰۱۹ AFC، دوشنبه هفته آتی برگزار شود و رئیس فدراسیون در مسیر سفر به این کشور جلسه‌ای را با ویلموتس و وکلایش برگزار می‌کند.

او ادامه داد: فدراسیون تصریح جدی دارد که ویلموتس و همکارانش باید با تمام توان تا پایان خرداد ۱۳۹۹ هر روز در ایران باشند. مهدی تاج در آن جلسه این موضوع را مطرح می‌کند. براساس قرارداد منعقد شده این موضع قطعی مان است. اکنون باید ویلموتس نظر خود را اعلام کند. با تمام توان برنامه ریزی‌های لازم را به کار می‌گیریم تا چهار فینالی که دست خودمان است با موفقیت به اتمام برسانیم. تا دوشنبه هفته آینده این موضوع نهایی می‌شود.

او در پایان درباره اینکه آیا برانکو ایوانکوویچ اصلی‌ترین گزینه جانشینی مارک ویلموتس است یا خیر، گفت: فدراسیون فوتبال بهترین تصمیم را برای رقم خوردن اتفاق‌های خوب برای تیم ملی می‌گیرد. بهترین تصمیم در انتظار تیم ملی است و روز‌های خوب برای این تیم نزدیک است. زمان قطعی نمی‌گویم، اما تا دوشنبه هفته آتی تکلیف خیلی از مسائل روشن می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کدخبر: ۲۹۳۵۹۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر