کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۹۸۴۸
تاریخ خبر:

آخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال ایران

مثل دو روز گذشته، امروز هم استقلال پرخبرترین باشگاه در بازار نقل و انتقالات بود. مهم ترین اخبار نقل و انتقالاتی امروز را بخوانید:

یک - سرانجام مهدی قایدی از استقلال جدا شد و به تیم الاهلی امارات پیوست و با احمد نورالهی همبازی شد. به ادعای باشگاه استقلال، این گران ترین قرارداد بین یک باشگاه ایرانی و یک باشگاه خارجی است.

دو - استقلال امروز یک بازیکن دیگر جذب کرد. محمدرضا آزادی که فصل گذشته عضو تیم پانتولیکوس یونان بود، امروز آبی پوش شد. او ۲۱ ساله است و نه سهمیه لیگ برتری محسوب می شود و نه سهمیه بزرگسال.

سه - در حالی که سیدحسین حسینی دیشب با انتشار پستی اینستاگرامی از هواداران استقلال خداحافظی کرده بود، امروز این پست را پاک کرد و بعد از ظهر هم قراردادش را با استقلال تمدید کرد.

چهار - پرسپولیس امروز از خرید جدیدی رونمایی نکرد اما گفته می شود علی نعمتی مدافع پدیده با این تیم قرارداد امضا کرده و فردا این انتقال رسما اعلام خواهد شد.

پنج - رضا اسدی همچنان یکی از معماهای بزرگ بازار نقل و انتقالات است. او با پرسپولیس و استقلال مذاکراتی داشته و البته درخواست مالی اش هم بالاست. این احتمال وجود دارد که او فصل بعد هم در یک تیم خارجی به میدان برود.

کدخبر: ۴۰۹۸۴۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • arsha1360

    استقلال هر سال بمب میترکونه ،ولی آخر فصل میگه وزیر نذاشت ما قهرمان بشیم