کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۷۱۱۰
تاریخ خبر:

آخرین اخبار از فوتبال باشگاهی و ملی ایران

مهم‌‌ترین اخبار امروز فوتبالی ایران را بخوانید:

مددی مدیر مجموعه ورزشی آزادی شد

احمد مددی که چند روز قبل از سمتش در مدیرعاملی استقلال استعفا کرد و این باشگاه را ترک کرد، حالا در پست جدیدی قرار گرفته است. مددی که رابطه اش با مسئولان وزارت ورزش خوب است، امروز به عنوان مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران انتخاب و معرفی شد. مراسم معارفه مددی ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور علیرضا عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برگزار شد و مددی جای قدرت‌الله سیف را گرفت. نکته قابل توجه اینکه ورزشگاه آزادی در بازی های خانگی استقلال در اختیار این باشگاه قرار می‌گیرد و حالا با مدیریت مددی در آزادی بار دیگر او با مدیران جدید استقلال رودررو خواهد شد!

مسعود شجاعی به نساجی پیوست

مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم ملی و تراکتور رسما به نساجی مازندران پیوست و در تمرینات این تیم حاضر شد. او فصل گذشته در تراکتور بازی می کرد و در اواخر فثل به دلیل اختلاف با سرمربی تیم از تراکتور جدا شد.

احتمال بازگشت میلیچ به استقلال

هرویه میلیچ یکی از دو بازیکن خارجی تیم استقلال که فصل گذشته و پیش از اتمام فصل از این تیم جدا شد، ممکن است به جمع آبی پوشان بازگردد. میلیچ در حالی از استقلال جدا شد که مطالبات نسبتاً زیادی داشت و می‌تواند بابت این مطالبات و سود تأخیر، مقدار قابل توجهی از این تیم بگیرد. آبی پوشان به جز میلیچ محمد نادری را هم در پست دفاع چپ از دست داده‌اند و در حالی ابوالفضل جلالی را به خدمت گرفته‌اند که گفته می‌شود وی به دلیل مصدومیت هفته‌های ابتدایی فصل را از دست خواهد داد. در صورت تمایل کادر فنی استقلال به جذب میلیچ، تیم مدیریتی جدید باشگاه مانعی برای جذب او ندارد و این احتمال وجود دارد تا بار دیگر هرویه میلیچ که طی دو فصل حضورش در استقلال خاطرات خوبی از خود به جای گذاشت، بار دیگر به این تیم بازگردد.

شکوری از پرسپولیس جدا شد

ابراهیم شکوری معاونت اجرایی و سخنگوی پیشین باشگاه پرسپولیس که به خدمت سربازی رفته بود، با انتشار پستی در فضای مجازی رسماً با سرخپوشان خداحافظی کرد. او دلیل این کار خود را تغییر مدیریت در باشگاه و باز گذاشتن دست مدیران جدید برای انتصابات تازه اعلام کرده است.

ساعت بازی های ایران مقابل کره‌جنوبی و امارات اعلام شد

زمان و مکان دقیق برگزاری دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با تیم های امارات و کره جنوبی مشخص شد. شاگردان اسکوچیچ باید ابتدا در تاریخ پنج شنبه ۱۵ مهر به مصاف میزبان خود، تیم ملی امارات بروند. در همین رابطه، کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان و مکان دقیق بازی های مراحل سوم و چهارم را اعلام کرد که طی آن، تیم ملی ایران از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه و در استادیوم زعبیل شهر دبی، ورزشگاه خانگی تیم الوصل به مصاف میزبان خود امارات می رود. ملی پوشان پس از بازگشت از امارات، باید خود را برای دیدار حساس و سرنوشت ساز برابر کره جنوبی آماده کنند. این مسابقه مهم، در تاریخ سه شنبه ۲۰ مهر و از ساعت ۱۷ به وقت تهران در استادیوم آزادی برگزار می شود. شاگردان اسکوچیچ امید زیادی دارند تا با کسب ۶ امتیاز این نبرد حساس، گام بزرگی برای صعود به مرحله بعدی جام جهانی بردارند.

کدخبر: ۴۱۷۱۱۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر