کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۲۷۹۶
تاریخ خبر:

آخرین آمار کشته‌شدگان سیل اعلام شد

‌آخرین آمار از قربانیان سیل اخیر در کشور از مرگ ۳۷ نفر از هموطنان حکایت دارد. خبرگزاری ایسنا روز چهارشنبه از قول جانشین مدیریت بحران در سازمان پزشکی قانونی ایران مرگ جمعا ۲۶ نفر در پی بارندگی‌های اخیر و وقوع سیل در چند استان را تأیید کرد.
مهرداد علی‌بخشی، مقام پزشکی قانونی، بارش و سیل در ایران را به دو موج اول و دوم تقسیم کرده است: پیش از سیلاب ناگهانی در شیراز و پس از آن.
به گفته آقای علی‌بخشی، در موج اول ۹ نفر در استان‌های مازندران و گلستان و خراسان شمالی، و در موج دوم ۲۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.
او گفت: «در موج دوم بارندگی‌ها ۱۸ نفر در شهر شیراز، یک نفر در استان خوزستان، یک نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد، سه نفر در استان گلستان (واژگونی قایق)، دو نفر در استان لرستان (ریزش آوار) و یک نفر در استان سمنان بر اثر وقوع سیل جان خود را از دست دادند.»
ساعاتی پس از اعلام آمار سه نفر جان‌باخته واژگونی قایق موتوری حامل داوطلبان و امدادگران و سیل‌زدگان گمیشان توسط مهرداد علی‌بخشی، دیگر مسئولان این تعداد را پنج نفر ذکر کردند.
ازجمله علیرضا کمال‌غریبی، سرپرست فوریت‌های پزشکی استان گلستان در گفت‌وگو با ایسنا از کشف پنج جسد در حادثه واژگونی قایق در گمیشان خبر داد.
او توضیح داد که «در این حادثه ۱۷ نفر سالم از آب خارج شدند و در سلامت هستند. تاکنون جسد ۵ نفر پیدا شده و تلاش برای یافتن یک مفقودی دیگر ادامه دارد.»
این در حالی است که امیر شیر توماج، فرماندار گمیشان نیز به خبرگزاری مهر می‌گوید که کشته‌های قایق غرق شده در گمیشان به پنج نفر رسیده‌است.

کدخبر: ۲۵۲۷۹۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • alireza.d

    امار دروغ چون یک نفر تو اصفهان اعلام نشد ه

  • khordbin

    کاش ابرهایی که ازمون دزدیده بودن آزاد نم یکردن!