کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۴۴۱۱
تاریخ خبر:

آتش‌ زدن عمدی چهار خودرو ‌در دیباجی تهران

روزنامه هفت صبح | عامل آتش‌سوزی عمدی چهار خودرو در خیابان دیباجی تهران پس از ۲۴ ساعت در محل حادثه دستگیر شد. اهالی محله دیباجی وقتی صبح به سراغ خودروهای خود آمدند، مشاهده کردند خودروهای‌شان دچار حریق شده است و به سرعت ماجرا را به پلیس گزارش دادند.

*** ماجرای آتش زدن خودروها
فردی حوالی ساعت ۶ صبح شنبه، اقدام به ریختن بنزین روی چهار خودرو( سمند، دو پژو۲۰۶ و یک ام‌وی‌ام) می‌کند و بعد از آتش زدن خودروها از محل حادثه متواری می‌شود. اما این فرد مجدد برای بررسی صحنه حادثه به محل بازمی‌گردد که همان‌جا دستگیر می‌شود. سردار علی ذوالقدری، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران درباره حادثه رخ داده گفت: «روز شنبه در پی دریافت شکایتی در خصوص آتش سوزی چهار دستگاه خودروی سواری در خیابان دیباجی تهران، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.»

به گفته او و با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله کارگروهی از ماموران پایگاه سوم این پلیس و ماموران کلانتری ۱۲۴ قلهک برای شناسایی عامل یا عاملان این آتش سوزی و پیگیری علت و انگیزه آتش‌سوزی تشکیل و تحقیقات تخصصی در این خصوص آغاز شد .

*** آتش‌زدن عمدی خودروها
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه در بازدید از خودروها عمدی بودن آتش‌سوزی محرز شد، ابراز داشت: «پس از بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته و انجام تحقیقات میدانی، عامل آتش سوزی خودروها شناسایی شد. با توجه به اینکه متهم بلافاصله پس از آتش‌سوزی از محل متواری شده بود، تلاش برای دستگیری متهم ادامه یافت تا این که پس از ۲۴ ساعت تلاش
شبانه روزی، متهم که در حال پرسه‌زنی در حوالی محل آتش سوزی بود از طریق چهره‌اش شناسایی شد و با هماهنگی‌های قضایی در یک عملیات پلیسی او دستگیر شد.»

سردار ذوالقدری با اشاره به این موضوع که در پی آتش‌سوزی صورت گرفته حدود‌ پنج میلیارد ریال به شهروندان خسارت وارد شده است، گفت: «متهم طبق دستور قضایی برای تحقیقات تکمیلی و بررسی علت اینآتش سوزی در اختیار ماموران این پلیس قرار دارد.»
اما طی برخی بررسی‌ها مشخص شده متهم این پرونده در گذشته نیز دارای سوابقی بوده است.

همچنین صاحبان خودروها این فرد را نمی‌شناختند تا به دلیل خصومت شخصی و از گذشته این اتفاق رخ داده باشد. اگر چه متهم پس از دستگیری به هیچ عنوان زیر بار قبول انجام این حادثه نرفته است اما تصاویری که از لحظه وقوع آتش‌سوزی از طریق دوربین‌های مداربسته به دست آمده جرم او را محرز می‌کند. طبق گفته برخی منابع این فرد دارای حالت‌های روانی خاصی است و هنوز علت دقیق این اقدام او در دست بررسی است.

کدخبر: ۳۸۴۴۱۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر