کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۲۸۲۵
تاریخ خبر:

آتش‌سوزی در سینما کسری و ‌حمله گرگ‌های گرسنه

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | ‌۲۸ خرداد ۱۳۵۷٫ پزشکپور نماینده مجلس نطق پرسروصدایی انجام داده که یک جمله آن برای امروز ما هم جالب است: در کشور ما هر مقامی که متهم به سوءاستفاده شد استعفا نمی‌دهد و اگر هم برکنار شد پست دیگری می‌گیرد.حسین همدانیان ثروتمند مشهور اصفهانی که در صنایع نخ ریسی و قند فعالیت داشت در لندن درگذشته است.روایت است که دویست میلیون تومان از ثروتش را وقف کارهای خیریه در بنیاد همدانیان کرده است.

در صفحه ۹ ثمین باغچه‌بان گفت‌‌وگویی خواندنی با یاشارکمال انجام داده است. حمله گرگ‌های گرسنه موجب شده تا اهالی روستای امامه در فشم خانه نشین شوند و فعلا از تردد خودداری کنند. فیلم شوهرآهوخانوم اکران شده است. ناصر تقوایی می‌خواهد یک مجموعه ۱۳‌قسمتی بر مبنای ۱۳ داستان کوتاه از نویسنده‌های ایرانی را تهیه کند و هرقسمت را به یکی از فیلمسازهای مشهور(مثل کیمیایی و مهرجویی) بسپارد اما فعلا پشیمان شده و شاید هر ۱۳ قسمت را خودش بسازد.

ماموران کلانتری ناحیه ۵ درگیر پرونده زدوخورد یک مهندس ۴۲ ساله آمریکایی به نام لی با یک جوان ۲۵ ساله ایرانی به اسم حمید شده‌اند که با چاقو به هم حمله کرده و هردو مجروح و خون‌آلود به گوشه‌ای افتاده بودند‌! حمید می‌گوید با این مهندس آمریکایی مدت‌هاست دوست است و روزگذشته لی از او تقاضای نامشروعی داشته که موجب زدو خورد شده‌. ازآن سو لی می‌گوید با حمید در بار یک هتل آشنا شده و وقتی به خانه مرد آمریکایی آمدند‌، ‌حمید می‌خواسته از او سرقت کند. این شماره یک صفحه کامل درباره حضرت علی مطلب کار کرده به مناسبت فرارسیدن میلاد ایشان.

۲۹ خرداد ۱۳۵۷٫ در صفحه اول گزارشی کار شده از آتش سوزی در سینما کسری که موجب مرگ دو تن از تماشاگران بر اثر خفگی و مصدومیت چندین نفر دیگر شده است. تماشاگران در حال تماشای فیلمی به نام بلوغ زودرس بوده‌اند که برای زیر هجده سال ممنوع بوده است. نعمت‌الله نصیری‌،‌ عباس ملک مدنی‌،‌ شجاع الدین شفا‌،‌ پرویز سپهبدی و پرویزعدل به سفارت ایران در کشورهای پاکستان‌،‌ ساحل عاج‌،‌ ایتالیا‌،‌ یونان و برزیل منصوب شدند.

در جاده رشت به فومن اتومبیلی با ۹ سرنشین به داخل رودخانه می‌افتد و ۶ تن از سرنشینان شامل دو زن و دو مرد و دو کودک چهارساله کشته می‌شوند و راننده که اسمش حبیب الله مددی بوده به همراه مژگان مددی و عبدالله مددی به بیمارستان منتقل می‌شوند. در صفحه ۹ گفت و گویی با پوری بنایی انجام شده که درآن پوری بنایی از بازی در فیلم مهرگیاه ساخته فریدون گله گفته و گله را این گونه توصیف کرده است: کارگردان و سناریست خوبی است اما آدم فعالی نیست و پشت گوش انداز است و کارش را جدی نمی‌گیرد.

هشت فیلم از آثار مارسل کارنه نیز در مجموعه تئاتر شهر برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود. صادرات نفت هم ۱۹درصد کاهش یافته و به ۵٫۵ میلیون بشکه در روز رسیده است‌. خانه سازی در اراضی خارج از محدوده آزاد اعلام شد. این اراضی در یوسف‌آباد، ‌جنت آباد، کوی کن‌، ‌ونک، ‌اوین‌،‌ درکه‌، باغ فیض، ‌سعادت آباد‌، خرگوش آباد و… هستند.

کدخبر: ۴۶۲۸۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر