کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۶۳۷۷۷
تاریخ خبر:

آبروریزی به سبک اپل؛ مشکل مودم در آیفون کاملا جدی است

اپل هر کاری کند، قادر به نصب مودم‌های جدید گیگابیتی روی گوشی‌های هوشمند جدید خود نیست.

در حالی‌که رقبا مودم‌های جدید با پتانسیل سرعت دانلود ۱ گیگابیت بر ثانیه روی گوشی‌های خود نصب‌کرده‌اند، اپل نمی‌تواند تا سپتامبر مودم‌های جدید را دریافت و روی آیفون‌های خود نصب کند و به همین جهت مودم‌های کم‌سرعت روی گوشی‌های جدید خواهد داشت.

کوآلکوم می‌تواند مودم‌های ۱ گیگابیتی را به اپل بدهد اما اینتل نمی‌تواند.

از آنجایی که اپل برای تأمین قطعات روی یک کمپانی سرمایه‌گذاری نمی‌کند، به همین خاطر قادر به نصب مودم‌های یکسان روی گوشی‌های ۲۰۱۷ نخواهد بود و مجبور است مودم‌های سرعت‌پایین را نصب کند.

اپل روی برخی آیفون‌های ۷ و ۷ پلاس خود مودم‌های کوآلکوم و همچنین اینتل را نصب کرد و درحالی‌که مودم‌های کوالکوم پرسرعت‌تر بودند، اپل مجبور شد تا سرعت مودم‌های کوآلکوم را در حد سرعت اینتل پایین بیاورد که این موضوع باعث اعتراض شدید کوالکوم شد.

رگولاتور آمریکایی در حالی صدور مجوز برای نسل ۴G LTE جدید را صادر کرده است که آیفون نمی‌تواند پا به‌پای آن جلو برود و به همین خاطر ممکن است این موضوع روی فروش آیفون‌های ۲۰۱۷ تأثیر بگذارد.

کدخبر: ۱۶۳۷۷۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • amiraliam

    خیلی جالبه حبر پیوستن مصلح به پیروزی رو کار میکنید اما بیت سعید به استقلال نه….ک املا رنگی هستید

    • sadra

      اشتباه می‌کنی دوست عزیز! خبر بیت سعید در همون لحظات اول انتشار کار شدهhttp://7so bh.com/content/%D8%A7%D8%AF%D8%B9%D8%A7% DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D9%84%D8% A7%D9%84%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%D8%B 4%D8%A7%D9%87%E2%80%8C%D9%85%D8%A7%D9%87 %DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D 8%AA%DB%8C/

  • safari70

    امیر اقا چی گفتن؟!!!!??

  • mamadariay

    نا امیدم کرد گوشی فقط سونی

  • vahidd241

    سونی خخخ