کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۷۲۹۴
تاریخ خبر:

‌انتخابات ۱۴۰۰؛ حمایت فائزه از لاریجانی

یک: تسنیم نوشت: خبرها حاکی از این است که حزب اتحاد ملت نیز گزینه‌های مورد حمایت خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری را نهایی کرده و اسامی مصطفی تاجزاده، اسحاق جهانگیری، محمدجواد ظریف، محمد صدر و شهیندخت ملاوردی را به عنوان گزینه‌های اجماعی حزب به نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان معرفی کرده‌اند.

* دو: یکی از چهره‌های نزدیک به محمدرضا عارف با اعلام خبر کاندیداتوری وی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: احتمالا ایشان در یکی از روزهای ۲۱ یا ۲۲ اردیبهشت با حضور در وزارت کشور در انتخابات ثبت‌نام می‌کند. به گفته این چهره نزدیک به عارف، وی با شعار انتخاباتی «عدالت و مسئولیت» وارد عرصه رقابت‌ها می‌شود و «رنگ سفید» را نیز به عنوان نماد انتخاباتی خود برگزیده است. (تسنیم)

* سه: سردار کوثری: نامه‌ فرماندهان نظامی به یکی از کاندیداها از اساس کذب است و تکذیب هم شد؛ سپاه و نیروهای مسلح به هیچ عنوان وارد چنین دسته‌بندی‌ها نشده و نخواهند شد. من اطلاع دارم که چنین نامه‌ای خطاب به آقای رئیسی نوشته‌نشده است.

* چهار: محسن رهامی، کاندیدای اصلاح‌طلب: ضمن تشکر از احزاب و شخصیت‌های اصلاح‌طلب که از اینجانب برای نامزدی انتخابات دعوت کرده و اکنون نام مرا به عنوان داوطلب انتخابات ریاست جمهوری به نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان پیشنهاد کرده یا قصد دارند مطرح کنند، تقاضا دارم که از معرفی اینجانب به نهاد مذکور خودداری کنند. (ایرنا)

* پنج: عباس سلیمی نمین: به عقیده من آقای رییسی تنها کسی است که می‌تواند اصلاحات در قوه قضائیه را به عنوان امری حیاتی ادامه بدهد. بعد از خروج او از این قوه اصلاحات سخت‌تر و کندتر خواهد شد. شخصیتی مثل او قوه قضائیه را به خوبی می‌شناسد و امروز هم دارای این ایثار و فداکاری است که با همکاران لغزش کرده خود برخورد کند و این شجاعت را داشت که در مقابل آنها صف‌آرایی کند. این شجاعت در مدیران گذشته کمرنگ‌تر بود. مصلحت کشور بیشتر در حضور او در قوه قضائیه است. (برنا)

* شش: سعید محمد: چرا نباید اورانیوم غنی شده برای زیردریایی‌ها و کشتی‌های اقیانوس پیما استفاده کنیم چرا باید این کشتی‌ها برای تامین سوخت خود باید به سراغ کشورهای دیگر بروند و مدت‌ها در بنادر آنها منتظر بمانند و خسارت ببینند؟ما نیاز به اورانیوم ۹۳درصد داریم وقتی آمریکا و دنیا با تعهدات خود به این شکل برخورد می‌کند ما نیز باید به سمت غنی‌سازی ۹۳درصد برای مصارف صلح آمیز برویم. اگر به این صورت عمل کنیم و به لحاظ هسته‌ای و از داخل خود را قوی کنیم نه آنکه در رآکتوهای هسته‌ای بتون بریزیم آن زمان است که می‌بینید طرف مقابل چطور سینه‌خیز به سمت ما می‌آیند تا با ما توافق کنند.

* هفت: فائزه هاشمی: در بین اصولگرایان علی لاریجانی متعادل‌تر، منطقی‌تر و عاقل‌تر است و کمتر شعار می‌دهد. آقای لاریجانی در اعتراضات ۸۸ یک‌بار از کلمه فتنه استفاده نکرد، در میانه قرار گرفت و در دامن اصولگرایان نیفتاد، هر چه آنان گفتند، تکرار نکرد. در شرایط فعلی یک اصولگرای عاقل و فعال بهتر از اصلاح‌طلبی منفعل است و می‌تواند موفق‌تر باشد. (روزنامه آرمان ملی)

کدخبر: ۳۸۷۲۹۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر