کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۲۶۵۰۹
تاریخ خبر:

کشف جسد پسر و دختری که باهم به دریا رفته‌ بودند

ایران نوشت: صبح یکشنبه ۱۸ شهریور جسد دختر ۱۷ ساله‌ای در سواحل پارکینگ ۴ شهرستان بابلسر کشف شد. بررسی‌های مقدماتی نشان داد دختر جوان به همراه یک دختر و دو پسر دیگر از تهران برای تفریح به شمال آمده بود. اما ساعت سه صبح پس از ورود به آب به شکلی مرموز ناپدید شده و خبری از او نبود.

جست‌و‌جو‌ها برای یافتن این دختر، سه ساعت طول کشید و امدادرسانان و ناجیان غریق جسد را بیرون کشیدند. با تعیین هویت این دختر به‌نام ملیکا و در حالی که تحقیقات در حال انجام بود، جسد پسر جوان دیگری نیز در سواحل پارکینگ یک بابلسر پیدا شد.

با انتقال اجساد به پزشکی قانونی علت مرگ هر دو قربانی غرق شدگی اعلام شد اما با توجه به اینکه موضوع مشکوک به‌نظر می‌رسید بازپرس پرونده دستور بازداشت همراهانشان را داد.اوضاع وقتی پیچیده‌تر شد که پسر جوان بازداشت شده در جلسه بازجویی حالتی غیرطبیعی داشت و مدعی بود یادش نمی‌آید با چه کسانی به این سفر آمده و دختر جوان همراهشان نیز متواری است.
علی روستایی آهنگر، رئیس جمعیت هلال‌احمر بابلسر و رئیس کمیته مقابله با تلفات انسانی دریای بابلسر در این باره گفت: «به‌نظر می‌رسد قربانی دوم حادثه هیچ مدرک هویتی به همراه نداشت اما تحقیقات نشان داده که هر دو قربانی به همراه افراد دیگری به شمال آمده‌اند و همزمان غرق شده‌اند.»

تحقیقات در این پرونده در حالی ادامه دارد که پسر جوان با دستور بازپرس تا تکمیل تحقیقات با قرار قانونی در اختیار پلیس قرار گرفته و کارآگاهان امیدوارند بتوانند با بهبود حال پسر جوان معمای مرگ همزمان این دختر و پسر را مشخص کنند.

کدخبر: ۲۲۶۵۰۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • alirezagran

    با احترام مرز دریا رو در بابلسر که مردم کجا شنا کنند یک قایقران مشخص می کرد اینو با چشمم دیدم