کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۴۷۵۱۹
تاریخ خبر:

کشف جانوری عجیب در خانه مرد نیوزیلندی

یک مرد نیوزیلندی با منتشر کردن ویدیو و عکس‌هایی از موجوداتی عجیب و غریب و در حال ول خوردن که در آشپزخانه خود آنها را یافته‌، بسیاری را شگفت‌زده کرده است.
به گزارش ایسنا، آقای کلرک از شهر "آوکلند" در جزیره شمالی نیوزیلند با انتشار تصاویری از این موجودات غیرعادی از مردم خواسته تا هویت آن‌ها را مشخص کنند.

او که این تصاویر را در فیس‌بوک خود منتشر کرده، گفته که مادرش این موجودات ترسناک را کف آشپزخانه خود یافته و هنوز یکی از آن‌ها زنده است.

کلرک هم‌چنین این موجودات را به موجودات فیلم‌های ترسناک تشبیه کرده و مدعی شده مادرش از آن روز کابوس می‌بیند.

او علاوه بر این تصاویر ویدئویی از این موجودات بیگانه منتشر کرده که در آن جاندارانی شبیه به بچه موش با بدن‌های مدور کوچک و دم‌های بلند لاغر در دست‌های یک نفر پیچ و تاب می‌خورند.

با وجود حدود ۳۰۰۰ بازدیدی که این ویدئو داشته است، هنوز هیچکدام از کاربران موفق به کشف هویت این موجودات نشده‌اند. برخی از کاربران آن‌ها را ترسناک دانسته، برخی آن را یک حقه خوانده و برخی آن‌ها را به خفاش‌های مینیاتوری یا موش‌های تغییر شکل یافته تشبیه کرده‌اند.

حتی کارشناسان نیز هنوز نتوانسته‌اند هویت واقعی این موجودات را تشخیص دهند.

تیم امنیت زیستی حشره شناسی نیوزیلند اعلام کرده در این ویدئو پاهای جدا شده یک بید به نمایش درآمده است. این تیم در ادامه اعلام کرده احتمالاً حیوانی مانند یک گربه یک بید را خورده و این دلیلی برای آن است که پاهای آن هنوز در حال حرکت کردن بوده‌اند.

در حالی که کارشناسان دانشگاه "آوکلند" نظری کاملاً متفاوت داشته و اعلام کرده‌اند این ویدئو واقعی نبوده و تنها یک حقه نمایشی است.

یک حشره‌شناس نیز اعلام کرده ممکن است این موجودات لاروهای یک مگس گلزار باشند. با این حال هویت اصلی و واقعی این موجودات عجیب هنوز مشخص نشده است.

بنا بر گزارش دیلی میل، اوایل این ماه نیز یک گردشگر استرالیایی با اشتراک گذاشتن تصاویر موجوداتی عجیب که به هنگام گردش در اطراف دریاچه "بولاک" در منطقه غربی ایالت ویکتوریا یافته بود، توجه‌ها را به خود جلب کرد. کمی بعد یک حشره‌شناس هویت این موجودات را لاروهای مگس‌های گلزار اعلام کرد.

کدخبر: ۲۴۷۵۱۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • 1irani

    این عکس یک نوع کرم هست و من در دوران کود کی دیدم و حتی باهاشون بازی میکردیم کنار دیوار های خونه بودند و در محیطی مرطوب و خاکی توی سوراخهایی مثل لونه موش بودند من نوک دمشون رو با دست میکشیدم تا ۵ سانتیم تر هم کشیده میشد البته انگار یه لایه داخ ل لایه دیگه بود مثل انتن تلسکوپی خلاصه ک لی اوقات باهاشون سرگرم بودم اوایل صبح حد ود ۷ صبح تا ۱۱ صبح میزدن بیرون و عصر ها هم خیلی کم پیدا میشدند . بابام گازوییل و روغن سوخته میریخت کنار دیوار تا اینکه ک لا از خونمون رفتن ☺

  • 1irani

    واقعا یادش بخیر میزدم روشون انگار توشون آب بود ?

  • 1irani

    یه نوع کرم خیلی خوب ازشون یادم میاد میخز یدن مثل کرم خاکی دقیقا همونطوری بودند به اون مرد بگید نترسه کاری که بابام کرد ان جام بده میرن