کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۶۱۱۴۱
تاریخ خبر:

پول برانکو رسید، زیرآب مجیدی خورد و استراماچونی ...

برانکو ایوانکویچ، فرهاد مجیدی و آندرا استراماچونی سه مربی هستند که فعلا وضعیت‌شان برای افکارعمومی اهمیت ویژه‌ای دارد. درباره هرسه نفرشان امروز خبرهای تازه‌ای منتشر شده است.

*** هواداران پرسپولیس نگران نباشند، پول برانکو رسید ***
با تلاش اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در نهایت پول مطالبات برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهیه شد تا این پول به حساب مربی کروات پرسپولیس واریز شود. کل مطالبات برانکو و دستیارانش فراهم شده و این پول شنبه یا یکشنبه برای این مربیان کروات سوئیفت می‌شود و به احتمال فراوان تا روز دوشنبه این پول در حساب مربیان تیم پرسپولیس خواهد بود.

*** حکم مجیدی در تیم‌ملی امید معلق شد ***
درحالی که روز گذشته به صورت غیر رسمی اعلام شد فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شده و حتی باشگاه استقلال برای فرهاد مجیدی آرزوی موفقیت کرد و خود مجیدی هم در صفحه شخصی خود به این موضوع اشاره کرد اما سایت رسمی فدراسیون فوتبال از انتشار این خبر خودداری کرد. دلیل خودداری از انتشار این خبر به صورت رسمی از سوی فدراسیون به انتقاد وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به نحوه انتخاب فرهاد مجیدی و در جریان نبودن این دو ارگان باز می گردد. با توجه به اینکه یک سر تیم امید به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش باز می گردد از سوی مسئولان این دو ارگان این توقع را داشتند که آنها را در جریان فرایند انتخاب مربی قرار دهند. با توجه به این شرایط مهدی تاج از اعلام رسمی فرهاد مجیدی بهعنوان سرمربی تیم امید خودداری کرده تا در جلسات جداگانه با وزارت ورزش و کمیته المپیک از نحوه انتخاب مجیدی آنها را آگاه سازد.

*** استراماچونی به تهران می‌آید، امروز نشد، فردا ***
ستقلال با سرمربی ایتالیایی به توافق کامل رسیده است. استراماچونی امروز یا فردا وارد تهران خواهد شد و به گفته مسئولین باشگاه استقلال کارهای سرمربی ایتالیایی در حال انجام است. استراماچونی پیش از پایان هفته جاری در ایران مستقر خواهد شد.

کدخبر: ۲۶۱۱۴۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • khordbin

    ازکجا رسید؟!

  • meysam.sedighi

    از فروش‌صیادمنش، چطور ۲۴ میلیارد طی دو ر وز جور شد؟#تیم_حکومتی