کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۳۲۹۹۲
تاریخ خبر:

پسری که ستاره یوونتوس دنبالش می‌گشت در کهگیلویه و بویر احمد پیدا شد

در چند روز گذشته، ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود که پسر بچه ای ایرانی با پیراهن پائولو دیبالا در یوونتوس، ضربه ای استادانه به توپ می زند و سپس همچون او به خوشحالی می پردازد.

ستاره تیم ملی آرژانتین و یوونتوس که تحت تاثیر این پسر قرار گرفته بود، ویدیو او را در صفحه رسمی اینستاگرام خود استوری کرد تا او را پیدا کند.

او که از ملیت این کودک اطلاع داشت در کنار کاشته شگفت انگیز پسرک، ایموجی پرچم ایران را قرار داده و از هوادارانش خواسته تا به او برای پیدا کردن این پسر کمک کنند.

با این حال پسر ایرانی اصلا گم نشده بلکه از اول هم خیلی‌ها دوست داشتند ویدئوی امیر محمد علامه نوجوان ۱۰ساله و با استعداد اهل شهر دهدشت از استان کهگیلویه و بویر احمد را که از طرفداران پائولو دیبالاست را به دست ستاره آرژانتینی یوونتوس برسانند.

در ویدیوهای دیگر منتشر شده امیرمحمد را می‌بینیم در حالی کهلباس شماره ۱۰ یوونتوس و پائولو دیبالا را به تن دارد و به توپ پلاستیکی آبی رنگ ضربه ای می زند و آن را از داخل یک پنجره کوچک عبور می دهد. دقیقا شبیه به چالش هایی که مطرح ترین بازیکنان اروپایی انجام می دهند و توپ را از فواصل مختلفی به هدف های عجیب و عمدتا کوچک می زنند. در این ویدئو پسربچه بعد از اینکه توپ را به هدف می زند، به سمت دوربین برمی گردد و خوشحالی مشهور پائولو دیبالا (دیبالا ماسک) را انجام می دهد. پس از آن دیبالا فیلم را دید، لایک کرد و ساعاتی پیش در اینستاگرام شخصی اش آن را منتشر کرد و از دنبال کننده هایش خواست که در صورت آشنایی با این کودک، او را معرفی کنند.

کدخبر: ۲۳۲۹۹۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر