کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۱۶۴۸
تاریخ خبر:

هشدار به خریداران پژو ۲۰۰۸؛ خطر در کمین شماست!

گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرد: محصول ۲۰۰۸ در خارج از چارچوب و بخشنامه های فروش، از جمله روش کارتکس از سوی هیچ یک از نمایندگی های مجاز این گروه صنعتی عرضه نشده است.

این شرکت خودروساز اعلام کرد: مطابق بخشنامه های فروش این محصول در سال گذشته، مجوز صلح قرارداد تا به امروز برای هیچ یک از نمایندگی های مجاز ایران خودرو و مشتریان صادر نشده و استفاده از عناوینی از قبیل کارتکس، صلح نامه یا خرید و فروش حواله غیر قانونی بوده و در صورت وجود مواردی از این قبیل در بازار، می تواند زمینه ای برای کلاهبرداری باشد.

ایران خودرو تصریح کرده تنها روش تهیه و خرید این محصول تاکنون در بازار آزاد، از طریق ثبت در دفاتر اسناد رسمی و تعویض پلاک در مراکز نیروی انتظامی بوده و سایر موارد غیرقانونی و غیررسمی توسط برخی از افراد سودجو است که در این خصوص شرکت ایکاپ و ایران خودرو حق شکایت از این افراد رابرای خود محفوظ می دانند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در هنگام ثبت نام در تیرماه ۹۶، هیچ گونه سهمیه خاص برای نمایندگی در نظر گرفته نشده و تمامی ظرفیت نام نویسی به صورت اینترنتی و آنلاین در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار گرفته و تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از سفته بازی و دلالی آن صورت گرفته و تحویل خودرو صرفا به تعهدات ثبت نامی انجام شده است.

محدودیت ثبت نام یک دستگاه با هر کد ملی، عدم استفاده از شماره مشتری موجود در سیستم ایران خودرو، عدم امکان ثبت نام از طریق زیرساخت های اینترنتی و ثبت نامی شرکت از جمله تمهدیدات ایران خودرو برای جلوگیری از سوءاستفاده بوده است.

کدخبر: ۲۱۱۶۴۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mohammad.s.f.n

    اين دفعه ايران خودرو رو با اين كلك داره تبليغ ميكنه… تموم موارد كارتكسي رو همين نمايندگي هاي ايران خودرو دارن ميفروشن چ جوري ايران خودرو خبر نداره؟؟!! مردم رو چي فرض كرديد؟؟! تو شرايط گروني بازار چ كارهاي تهوع آوري ميشه… ماشين هاي كارتكس ي كه از فضا نيومدن… ساخت ايران خودرو هست ن??

  • 1.arashk

    در حالی که فروش به شیوه کارتکس در نمایند گی غیر قانونیه،همه سایت های فروش ماشین د ر حال فروش به صورت کارتکس هستن که فقط نم ایندگی ها ابزار فروش به این روش رو دارن و متاسفانه هیچ برخورد قانونی هم با این ر وش دلال بازی نمیشه.