کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۶۰۵۴۴
تاریخ خبر:

نظر ویلموتس در مورد تیم ملی پس از پیروزی قاطع مقابل سوریه

دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و سوریه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و نتیجه این بازی با برتری ۵ بر صفر به نفع شاگردان مارک ویلموتس به پایان رسید
سرمربی تیم ملی گفت: یک تیم منسجم از ایران دیدم. آنچه که مهم بود این بود که توانستیم در تمامی خطوط دفاعی میانی و تهاجمی بسیار خوب عمل کنیم.

به گزارش ایسنا، مارک ویلموتس بعد از پیروزی پنج بر صفر تیم ملی ایران مقابل سوریه در نخستین تجربه مربیگری‌اش در تیم ملی گفت: امروز بازی خوبی را شاهد بودیم. من یک تیم منسجمی را در ایران دیدم. آنچه که مهم بود این بود که توانستیم در تمامی خطوط دفاعی میانی و تهاجمی بسیار خوب عمل کنیم. در خط دفاعی خوب بودیم. اگر چه در زمان بازگشت مطابق انتظار من نبود اما به باز حمله خوب اضافه شدند.
او ادامه داد: ابراهیمی خوب توپ را پخش کرد. گل‌های خوبی را زدیم. جا دارد از تماشاگرانی که به ورزشگاه آمدند تشکر کنم. در بین آن‌ها چند بازیکن سابق تیم ملی هم بودند که این موضوع حرکت زیبایی است که پیشکسوتان و بازیکنان سابق تیم ملی در کنار تیم باشند و روحیه بدهند و به تیم کمک کنند.

سرمربی بلژیکی تیم ملی ایران افزود: بحث مهم دیگر این بود که خیلی از بازیکنان چهار، پنج هفته بازی نکرده بودند اما امروز با تلاش خود خوب بازی کردند. کریم انصاری‌فرد خیلی تلاش کرد و دوندگی داشت. اگر چه گل نزد اما خوب بود. الزامی نیست که در هر بازی گل بزند. سعی کردم از همه تعویض‌هایم استفاده کنم و زمان بازی را مدیریت کنم و به بازیکنان دیگر میدان بدهم. ما چند روز دیگر با کره جنوبی هم بازی داریم و خستگی و مسافت طولانی هم وجود دارد. تلاش کردیم آمادگی جسمی بازیکنان را مدنظر قرار دهیم. مطمئناً در بازی بعد هم با همین سیستم به میدان می‌رویم.

ویلموتس درباره نزدیکی خط هافبک به خط حمله و افزایش اشتباهات خط دفاعی در این دیدار گفت: البته این به تناسب بازیکنانی است که در اختیار داریم و می‌توانیم بر اساس آنان بازی را مدیریت کنیم. همان‌طور که در بازی دیدید، سعی کردیم هافبک‌ها نفوذ کنند و به مهاجم‌ها کمک کنند. به خاطر همین است که می گویم کریم انصاری‌فرد خوب بازی کرد. او مدام روی حریف فشار آورد و پرسینگ را از خط دفاعی ایجاد کردیم و ما توانستیم موج حمله را آن‌جا حفظ کنیم. دو وینگر ما هم به خوبی به مهاجمان کمک کردند. امروز دیدید که مهاجمان ما خوب بازی کردند. نکات خیلی مختلفی در این بازی بود. در کل از بازی راضی هستم اما باید فیلم بازی را ببینم و آنالیز دقیق‌تری داشته باشم

کدخبر: ۲۶۰۵۴۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر