کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۴۶۲۹۷
تاریخ خبر:

نطق آتشین نماینده دماوند در صحن مجلس

نماینده دماوند و فیروزکوه امروز در مجلس شورای اسلامی نطق تندی را ایراد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی قاسم میرزایی نیکو در نطق میان دستور خود گفت: در ایام شریف فاطمیه از عدالت علی (ع) گفتیم اما هنوز که هنوز است در آستانه این شراب چهل ساله (پیروزی انقلاب اسلامی) میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی که بخشی از صفحات این تاریخ و نظام بوده‌اند در حصر به سر می برند. رندان این تکرار را به طعنه می زنند که هر بار که آمده ای همین را گفته‌ای؛ ما بدهکاریم به نسل پرسشگر و تکه ای از تاریخ .ما به انقلاب و به خودمان بدهکاریم.

او در بخش دیگری از نطقش بیان کرد: سرمان را که چرخاندیم بهترین هایمان را ترور کردند؛ از دیوار بالا رفتیم و اسناد لانه جاسوسی را ورق زدیم و باران جنگ سیاه بر سرزمینمان بارید. گذشته ها نمی گذرد زخم خستگی این قصه ها امروز تهاجم فرهنگی است. آنقدر که شعارها می‌شود تمام شدن ماجرای اصلاح طلبی و اصولگرایی و مجلس ختم نسل انقلاب؛ ما هیچ؛ ما نگاه.

او همچنین گفت: در فرجام برجام همین نکته بس که توانستیم تیغ گردنکشی را کند کنیم.

میرزایی نیکو در بخش پایانی نطقش خطاب به اعضای فراکسیون امید گفت: رفقای فراکسیون امید ناامید نکنیم تفکر روشن فکر و پویایی را که به نام ملت و آزادی برگه های رای را به نام ما انگشت زدند. ما به بیم موج سید محمد خاتمی بدهکاریم؛ ما به تاریخ اصلاح‌طلبی و حزبمان بدهکاریم.

کدخبر: ۲۴۶۲۹۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • cez8

    دمت گرم.مشکل مملکت حل شد.توی اون مجلس چی میگذره

  • hossein.mat

    مرحبا