کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۰۱۴۹
تاریخ خبر:

ناراحتی بازیکنان کره‌جنوبی از همگروهی با تیم‌ملی ایران

تیم ملی کره جنوبی در حالی با ایران همگروه شده که هر دو تیم از مرحله پیش مقدماتی به عنوان صدرنشین صعود کردند و حالا در یک گروه برای گرفتن بلیت جام جهانی تلاش خواهند کرد. یکی از وبسایت های خبری کره ای، نوشته سفر به خاورمیانه، کره‌ای‌ها را دلخور کرده است.

وبسایت «چوسون ایلبو» در این خصوص نوشت: «این سرنوشت پائولو بنتو است که برای صعود به جام جهانی باید با پنج تیم خاورمیانه‌ای رقابت کند.» در ادامه این گزارش، جیمن یون خبرنگار این وبسایت به مسئله میزبانی اشاره کرد: «بعد از شیوع بیماری کرونا، مسابقات به صورت متمرکز برگزار شده اما اگر این چنین نباشد، تیم ملی باید پنج بار به خاورمیانه سفر کند که از نظر مسافت طی شده و آب و هوا، کار را بسیار مشکل خواهد کرد.»

بخش بعدی این گزارش به تقابل با ایران اشاره شده و آمده است: «از سید یک، ژاپنی که در بازی دوستانه ۳-۰ به تیم ملی باخت، انتخاب نشد و تیم پائولو بنتو باید با "دشمن سخت" یعنی ایران بازی کند.» در ادامه گزارشگر «چوسون ایلبو» نوشت: «در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ تقابل با ایران هیچ بردی برای تیم ملی کشور در پی نداشت. در ۱۳ بازی اخیر کره فقط یک بار ایران را شکست داده است و شش باخت و شش تساوی به ثبت رسیده است.»

کی سونگ یئونگ هافبک تیم ملی کره جنوبی که پس از پایان جام ملتها از بازیهای ملی خداحافظی کرد، در خصوص قرعه کشی گفت: «قرعه به هیچ وجه آسان نیست، سفر به ایران کار سختی خواهد بود.»

در بخش دیگری از این گزارش آمده که تیم ملی کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ نتوانست سوریه را شکست دهد و این بازی دیدار دشواری خواهد بود. همچنین به تقابل با عراق اشاره شده که در جام ملتهای ۲۰۰۷ آسیا کره جنوبی را حذف کرد.

با این تفاصیل به نظر می‌رسد که کره‌ای ها از قرعه کشی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی چندان رضایت ندارند و تقابل با تیمهایی از خاورمیانه را به ضرر خود می‌دانند.

کدخبر: ۴۰۰۱۴۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Mansourov

    ترسشون از خاورمیانه ست