کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۲۹۸۱۵
تاریخ خبر:

نابودی خودروی شورای شهر توسط برادر یکی از اعضا

اهالی توییتر فارسی صبح خود را با خبری درباره تصادف برادر یکی از اعضای شورای شهر با خودروی در اختیار شورای شهر، آغاز کردند.

در ساعات اولیه صبح عکسی از خودروی کاملا خسارت دیده منتشر شد و کاربران مشغول نوشتن درباره این ماجرا و خبر شدند.

آنها معترض به استفاده شخصی از امکانات دولتی شدند و درباره این ماجرا در هشتگ «شورای شهر تهران» نوشتند. آنچه می‌خوانید منتخبی از این نوشته‌هاست:

تصادف برادر عضو شورای شهر با خودروی دولتی

«یکی از زنان عضو شورای شهر تهران خودروی شورا را در اختیار برادرش می‌‌ذاره. ایشون هم با خودروی شورا می‌رن سفر شمال و تصادف می‌کنن و خودروی اوراق رو برمی‌گردونن. برادر این عضو شورا به عنوان راننده برای خواهرش کار می‌کرد، ولی سفر کاری نبوده»،

«چندوقت پیش وزیربهداشت فنلاند به‌خاطر تماس بین‌المللی با همسرش به هزینه دولت مجبور به استعفا شد. چندسال قبل یکی از وزرای کابینه سوئد به‌خاطر اینکه خونه اجاره داده بود اما اظهارنامه مالیاتی پرنکرد، استعفا داد. تو ایران اما اصل خدمت کردن مهمه، از این سوسول‌بازی‌ها نداریم»، ‌«شهردار استکهلم رو به‌خاطر جا گذاشتن کیف‌پولش، هزینه بنزین خودش رو از کوپن دولتی پرداخت کرد و اخراج شد…چقدر شبیه هستیم؟»،

«آرزوی سلامتی برای برادر عضو محترم شورای تهران داریم و امیدواریم خودروی ایشون هرچه زودتر تعویض شه که تو دردسر نیفتن. البته اینکه تعویض خودرو به ۵ سال نرسید هم دستاورد مهمیه»، ‌«کاش این عضو محترم شورای شهر قبل از منتشر شدن خبر توسط افراد دیگه، زودتر خبر رو منتشر می‌کردن و بابت خیانت در امانت بیت‌المال عذرخواهی می‌کردن. نه اینکه به امید دیده نشدن ماشین تصادفی رو تو یک پارکینگ رها کنن»، «چرا برای برخی از مدیران بیت‌المال هیچ فرقی با ارث پدری نداره؟»،

«البته کاش اسم این عضو شورای شهر رو هم منتشر می‌کردن که باقی به‌خاطر این ماجرا سرزنش نشن. الان اسم همه به ذهن آدم می‌رسه، در حالی که فقط یه‌نفر این کار رو کرد و نباید بقیه رو به خاطر این ماجرا سرزنش کرد»، «باید منتظر برخورد شورا بمونیم، این می‌تونه چالش خوبی برای شفافیت و صداقت کسانی باشه که بهشون رای دادیم»، «این خوبه که ببینیم شورا چه می‌کنه، منظورم هم برخورد انقلابی و غیرمنطقی نیست.

لازمه که این اسم رسانه‌ای شه تا یادبگیریم رسانه‌ای شدن یک امر قطعی فقط در صورتی که به منافع ملی ضربه بزنه اشکال داره و در باقی موارد شفافیت به کمک اداره بهتر جامعه میاد»، «این خبر برای سه هفته پیش بوده و تازه رسانه‌ای شده، حالا باید سه هفته صبر کنیم ببینیم چی می‌شه؟».

‌«ولی تصویر خیلی وحشتناکه، واقعا نگران شدم که سالم بیرون اومدن یا نه…حالا هرچی، کاش سرنشین‌ها سالم باشن» و « سال‌ها همه کارمندهای بانک این کاغذهای پرینت به‌درد نخوررو میاوردن خونه که بچه‌هاشون چرک‌نویس کنن اما بابای من پرینت‌ حساب‌هایی که دیگه به درد شعبه نمی‌خورد رو نمی‌آورد خونه که ما چرک‌نویس کنیم. می‌گفت بیت‌الماله».

منبع: اعتماد

کدخبر: ۲۲۹۸۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • melissa66

    خانم ناهید خداکرمی ?

  • abolfazltwin

    مملکت بی در و پیکر فردا از رانندهه عذرخو اهی هم میکنن اون وقت پول ماشین رو روی قب ضهای شهرداری از مردم بیچاره میگیرن