کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۷۸۷۱
تاریخ خبر:

موگرینی: به پمپئو فهماندیم با اقدام نظامی علیه ایران مخالفیم

رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا بیان داشت: مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا به طور واضح از اتحادیه اروپا در بروکسل شنید که رفتار مسئولانه در شرایط دشوار از هرگونه تشدید اوضاع بر ایران از جمله حمله نظامی جلوگیری می کند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از اسپوتنیک، موگرینی در جمع خبرنگاران در پایان گفتگو با وزرای امورخارجه اتحادیه اروپا گفت: ما همانطور که می دانید، همیشه خواستار گفتگو و رفتار دیپلماسی هستیم. این کار ما راهبرد اصلی در مسئله ایران است. ما همواره طرفدار گفتگو هستیم. همیشه بهتر است گفتگو کرد نه اینکه حرفی نزنیم، به ویژه وقتی که تنش تشدید می شود."

فدریکا موگرینی تصریح کرد: " پمپئو به روشنی از ما، من و سایر وزرا شنید که ما در وضعیت حساسی به سر می بریم. وقتی که بهترین روش و روش مسئولانه باید خویشتن داری حداکثری و اجازه ندادن به تشدید اوضاع از جمله حمله نظامی به ایران باشد."

ایران در سالگرد خروج آمریکا از برجام در خصوص توقف اجرای برخی بندهای برجام از جمله در بخش منابع اورانیوم غنی شده و آب سنگین خبر داد. ایران به کشورهای عضو برجام ۶۰ روز فرصت داد تا منافع ملی این کشور را در این معاهده تضمین نمایند.

کدخبر: ۲۵۷۸۷۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • hamedali

    این اروپایی ها فقط حرف می زنند و نباید ر وی حرفشون اعتماد کرد