کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۲۶۶۱۵
تاریخ خبر:

محاکمه پلیس قلابی به اتهام آزار ۹ کودک

پلیس قلابی مبارزه با مواد مخدر که با فریب کودکان ۹تا ۱۴ساله آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد صبح دیروز در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.
به‌گزارش «ایران»، رسیدگی به این پرونده از دوسال قبل به‌دنبال شکایت والدین ۹ کودک در شرق تهران شروع شد. آنها در گزارش خود به پلیس ادعا کردند فردی با لباس پلیس کودکان ما را پس از اغفال ربوده و در خلوتگاه شیطانی خود مورد آزار قرار داده است. با چهره نگاری مرد شیطان صفت، وی دستگیر و مشخص شد او راننده تاکسی بوده که خودش را پلیس جا زده است.
این فرد در حالی بازداشت شد که گزارش‌های پزشکی قانونی وآزمایش دی‌ان‌ای مجرم بودن وی را اثبات می‌کرد. این متهم شیطان صفت صبح دیروز با کیفر خواست تعرض، توهین، فریب وجعل عنوان از زندان به شعبه پنجم دادگاه کیفری منتقل شد و پای میز محاکمه به ریاست قاضی بابایی و با حضور قاضی ساجدی مستشار دادگاه ایستاد.
رسیدگی به این پرونده در حالی در شعبه پنجم شروع شد که فقط والدین دو کودک به‌عنوان شاکی در دادگاه حضور یافتند. وکیل متهم ادعا کرد موکلش بیمار است ودر اثر این بیماری دست به چنین جرایمی زده است. سپس قضات با توجه به محتوای پرونده و مدارک پزشکی قانونی برای صدور رأی این متهم وارد شور شدند.

کدخبر: ۲۲۶۶۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • fardinranji89

    خدا لعنتت کنه

  • negarestan

    دیگه محاکمه لازم نداره آویزونش کنید که ک سی هوس این کارا به سرش نزنه