کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۳۴۲۴
تاریخ خبر:

ماجرای قتل دختر ۱۲‌ساله در ایذه و زن جوان در محلات

روزنامه هفت صبح | دو قتل در فاصله یک روز در دو نقطه کشور رخ داده است. یکی پنجشنبه غروب در ایذه از توابع خوزستان و دیگری صبح جمعه در محلات از استان مرکزی و زنی که قربانی خشم شوهرش شد. در قتل اول، ماجرا به این شکل بوده است. حوالی ساعت ۱۹:۳۰ غروب پنجشنبه خبری مبنی بر درگیری مسلحانه اراذل و اوباش در منطقه بیابانی معروف به شط ایذه، به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مخابره می‌شود.

در این حادثه دختر بچه ۱۲ساله‌ای که دست در دست پدرش در حال عبور از خیابان بوده است ناگهان با اصابت گلوله به سرش مجروح شده که بعد از انتقالش به بیمارستان متاسفانه فوت می‌کند. رئیس بیمارستان شهدای ایذه درباره این حادثه گفت: «اصابت گلوله به دختربچه‌ای ۱۲ساله در ایذه به مرگ او منجر شد.» امرالله اورکی با اشاره به درگیری مسلحانه بین اراذل و اوباش در مجاورت بیمارستان شهدای ایذه افزود: «این درگیری پنجشنبه شب در خیابان منتهی به این بیمارستان رخ داد و در پی آن گلوله‌ای به ناحیه سر این دختربچه اصابت کرد.»

او افزود: «طبق گفته شاهدان این دختربچه به همراه پدرش در حال عبور از خیابان بود که گلوله شلیک شده از اسلحه کلاشینکف اراذل و اوباش مسلح به او اصابت کرد. گلوله به ناحیه پیشانی دختر بچه اصابت کرده و موجب مرگ مغزی وی شد. این دختربچه پس از انتقال به بیمارستان بلافاصله زیر نظر جراح مغز و اعصاب تحت درمان قرار گرفت اما باوجود انجام اقدامات درمانی جان باخت.»

اورکی تاکید کرد:« اصابت گلوله به ناحیه سر معمولا به برگشت به زندگی منتهی نمی‌شود. » این گلوله از یک کلاشینکف شلیک شده و منجر به مرگ دختربچه در ساعت یازده شب می‌شود. این اتفاق در حوالی پارک جنگل، انتهای خیابان حر رخ داده و برخی منابع از دستگیری فردی که شلیک سهوی را انجام داده خبر می‌دهند.

قتل زن جوان توسط همسرش
قتل دیگر صبح جمعه ۱۹ شهریورماه در یکی از مناطق شهر محلات واقع در استان مرکزی رخ داده است. فرمانده انتظامی شهرستان محلات از دستگیری یک قاتل در این شهرستان خبر داد.سرهنگ عباس محمدرضایی در بیان جزئیات این خبر گفت: «بامداد جمعه، گزارشی از وقوع یک قتل در یکی از محله‌های شهرستان محلات به مرکز فوریت‌های پلیس اعلام شد و تیم‌هایی تخصصی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

با حضور تیم انتظامی در محل و در تحقیقات انجام شده مشخص شد که زن و شوهری که از مدت‌ها قبل با یکدیگر اختلاف داشته‌اند، بامداد جمعه با یکدیگر درگیری و مشاجره شدید پیدا می‌کنند به طوری که شوهر این خانم بعد از ترک محل و با تهیه سلاح به آپارتمان خود بازگشته و همسر ۳۲ ساله‌اش را به قتل می‌رساند.» محمدرضایی اظهار کرد: «فرد قاتل دقایقی بعد از ارتکاب قتل، در نزدیکی محل وقوع قتل شناسایی و در اقدام تخصصی و روانکاوانه پلیس، دستگیر و یک‌ قبضه سلاح نیز از او کشف شد که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شده و در حال سیر مراحل قانونی است.»

کدخبر: ۴۱۳۴۲۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر