کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۱۲۹۰
تاریخ خبر:

قیچی کردن موی ۹ دانش آموز دختر در فسا

به فاصله چند روز از خبر کوتاه کردن موهای یک دختر بچه توسط دبیر پرورشی مدرسه گلستان در شهر آبادان که به دلیل جلوگیری از تحریک شدن ناظم آقای مدرسه صورت گرفت و با حاشیه های فراوانی همراه شد، حالا از شهرستان فسای استان فارس خبر می رسد که در یکی از مدارس این شهرستان نیز اقدام مشابهی این بار در سطح وسیع تری رخ داده است.

به گزارش تابناک، خبرهای به دست آمده از شهرستان فسا نشان می دهد که اویل اردیبهشت ماه سال جاری، در یکی از مدارس دخترانه شهرستان فسا معلم مدرسه اقدام به قیچی کردن موهای ۹ دانش آموز مدرسه به دلیل بلند بودن موی آنها کرده است؛ اقدامی که از سوی والدین این ۹ دانش آموز مورد اعتراض قرار گرفته و آنها بخاطر این اقدام حتی شکایت قضایی نیز کرده اند.

به رغم گذشت نزدیک به دو هفته از رخ دادن این اتفاق، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فسا به صورت کاملاً هوشمندانه امکان رسانه ای شدن این ماجرا را از بین برد و این اتفاق حتی در رسانه های محلی نیز به دلیل ابهام در مورد جزئیات آن منتشر نشد.

گویا تلاش مسئولان آموزش و پرورش شهرستان فسا این بوده است که از کنار این ماجرا با جلب رضایت والدین شاکی بگذرند و اجازه دامنه دار تر شدن موضوع را ندهند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان فسا با اظهار تأسف نسبت به این رویداد، گفته: معلم مدرسه در مورد علت تصمیم خود مبنی بر بریدن موی دانش آموزان گفته است که موهای این ۹ دانش آموز بلند بود و موقع نشستن برای دانش آموزان پشت سر مزاحمت ایجاد می کرد. من چندین بار به این دانش آموزان تأکید کردم که باید موهای خود را کوتاه کنند، اما چون این کار را نکردند من خودم موی آنها را کوتاه کردم.

کدخبر: ۲۱۱۲۹۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • irani54321

    شورش را در اورده اند. هر کی کاری میکننه وترسی نداره. چون نه وجدان کاری است ونه ن ظارتی . اگرکسی کارخطایی کرد باید طبق قان ون تنبیه شود. نه که هرکی هرکاری خواست بک نه

  • morad

    وقتی حرف گوش ندی، آخرش همینه دیگه

  • maryam.mohamadi

    هرکی واسه خودش قاضی شده هرکاری دلشون بخا د میکنن چون میدونن نظارتی نیست

  • amirreza96

    بیجا کردی.چقدر مسخره شده خرتوخره

  • amiraliam

    مطمعن باشید این بچه ها از مدرسه، درس، مع لم بیزار میشن

  • kesmaeili

    باید آن معلم را ترور کرد?

  • nima4416

    چه کاری بود. خود مسولین مدرسه صیغه اون ن اظم محترم میشدن. ثواب هم داشت حسابی. ناظ م هم تحریک نمیشد