کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۲۷۶۶۱
تاریخ خبر:

شوخی تلخ وزیر بهداشت با کارگر مستاصل!

دیروز ویدئویی دست به دست شد و پاسخ تمسخر آمیز وزیر بهداشت به یک شهروند را نشان می‌داد که از گرانی خدمات فیزیوتراپی گلایه می‌کرد. ماجرا از این قرار است پیرمردی شهرستانی از دردش و هزینه سنگین فیزیوتراپی می‌گوید و وزیربهداشت پاسخ می‌دهد که خودت فیزیوتراپی کن، بمال دیگه! (خنده حضار) پیرمرد می‌گوید تهران کار می‌کردم، پاسخ می‌شنود تهران بودی پس بلدی بمالی دیگه! ..
صحبت‌های وزیر بهداشت که خنده حاضران را در پی داشت انتقاد‌های زیادی را به ویژه در فضای مجازی به همراه داشت که حتی قابل چاپ نیست. کاربری نوشت: «اگر خوش بینانه هم به موضوع نگاه کنیم آقای وزیر خودمانی و به مطایبه سخنی گفته.
اگر این طور هم باشه اسمش میشه «از سر باز کردن مشکلات مردم». کاربر دیگری نوشت: «وقتی کسی مسئولیتی قبول می‌کنه باید وظایفش رو انجام بده و این احساس خودمانی بودن با مردم باعث میشه وظایفش رو درست انجام نده!»

کاربر دیگری هم نوشت: «البته شوخی کردن کار بدی نیست، اما وقتی یک مسئول با مردم این طوری شوخی می‌کنه معنیش اینه که درد اونا رو نمی‌فهمه!» ‏کاربری هم نوشت:تقصیر اطرافیانت است آقای وزیر بهداشت. همان‌هایی که به هر شوخی و طنز و تصمیم و حرف‌هایتان خندیدند و ذوق کردید. چرا؟ چون عادت کردند رئیس را تایید کنند.. کاش مثل اطرافیانت نشویم. حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور هم در مطلبی کوتاه خطاب به وزیر بهداشت نوشت: ‏با مردم دردمندمان بهداشتی‌تر سخن بگوییم. شوخی‌های بامزه مان را بگذاریم برای محافل خودمانی تر. ‏بر زخم‌ها نمک نپاشیم»

منبع: روزنامه خراسان

کدخبر: ۲۲۷۶۶۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • amir.pad

    چه راه حل عاقلانه داد اصلا آدم افتخار می کنه همچین وزیری داره…..

  • shahab1986

    وزیر یه بنده خدای در مونده رو جلو اون هم ه ادم به تمسخر گرفته