کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۲۹۴۹۸
تاریخ خبر:

سکه ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شد

تا این لحظه، سکه امامی ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه و ربع سکه به ترتیب یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و نهصد و هشتاد هزار تومان در بازار در حال معامله است.

عبادالله محمدولی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره آخرین وضعیت قیمت طلا و سکه پس از موافقت مجلس با الحاق ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT اظهار داشت: هر خبر خوبی از جمله الحاق ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم روی جامعه و بازار ما اثر مثبت دارد.

وی افزود: البته تاثیر خبر خوب بعد از ۷۲ ساعت محو و فراموش می‌شود، اما اگر در کنار این مصوبه اعلام برنامه معتبر و بسته مستمر داشته باشیم روند کاهش قیمت تداوم خواهد داشت.

عضو هیات مدیره اتحادیه طلاو جواهر تهران خاطرنشان کرد: برای پایداری این روند باید بانک مرکزی بسته محکم و قوی ارائه دهد.

به گزارش ایلنا، تا این لحظه، سکه امامی ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه و ربع سکه به ترتیب یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و نهصد و هشتاد هزار تومان در بازار در حال معامله است.

سکه یک گرمی نیز ۶۲۰ هزار تومان و قیمت طلا ۱۸ عیار گرمی ۳۳۹ هزار ۸۰۰ تومان، یک مثقال ۱۸ عیار یک میلیون و ۶۵۶ هزار و ۹۰۰ تومان در بازار قیمت خورده است. به گفته وی، در حال حاضر نیز سکه امامی ۳۸۰ هزار تومان حباب دارد.

کدخبر: ۲۲۹۴۹۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر