کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۵۸۵۲
تاریخ خبر:

سال آینده سرنوشت یارانه‌ نقدی چه می‌شود؟

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت امروز‌ در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران از ارسال پیش‌نویس لایحه بودجه ۹۷ مشتمل بر ۲۲ تبصره به هیئت دولت خبر داد و‌ گفت: از هفته آینده کار بررسی بودجه سال آتی در دولت آغاز می‌شود.

او درباره تحویل بودجه ۹۷ به مجلس شورای اسلامی افزود: تا تاریخ ۱۵ آذر یعنی مهلت قانونی یک ماه فرصت داریم، البته ۱۵ آذر تعطیلی رسمی است و‌ روز قبل از آن هم مجلس جلسه ندارد و‌ فکر‌ می‌کنم در اولین جلسه بعد از ۱۵ آذر، مجلس هر‌ روزی که جلسه داشته باشد دولت برای ارائه رسمی بودجه سال آینده آماده است.

سخنگوی‌دولت درباره نحوه پرداخت یارانه‌ها در سال ۹۷، اظهار داشت: در این رابطه کمیته امداد اعلام آمادگی کرده که فقط به افراد تحت پوشش کمیته و‌ بهزیستی یارانه بدهد، چنین نظراتی را هم ‌نمایندگان مجلس بیان کردند که یارانه‌ها را به افراد نیازمند تحت پوشش بدهند و یا افراد اعلام کنند که نیازمند هستیم و‌ نهادهای مربوطه تأیید کنند که نیازمند هستند و این به‌طور‌ غیررسمی از سوی آنان اعلام شده است.

نوبخت تصریح کرد: این موضوع منوط به این است که این درخواست‌ها را نمایندگان در تبصره ۱۴ لایحه بودجه ۹۷ اعمال کنند که اگر ‌تکلیف قانونی باشد که‌ دولت فقط به افراد تحت پوشش‌ کمیته امداد و ‌بهزیستی پرداخت کند، دولت مجری قانون است و باید انجام دهد.

کدخبر: ۱۸۵۸۵۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • alireza730

    خوبه همین و کم داشتیم فقط .. اولش با قط کمک دولت ب حامل های انرژی ..همه ی بازار رو زیر و رو میکنن و بار گرونی رو روی دوش ملت میزارن و میخان با یارانه کمکی باشن تو این گرونی حالا که همه چی شیر تو شیر ش ده و مردم زیر بار گرونی کرایه ها و قبوض آب و برق و گاز و هزارتا مشکل دیگه خم شده . فیل شون یاد هندوستان کرده ..که یارانه رو فقط ب کمیته ی امداد و بهزیستی بدیم !ا ین وسط مردمی که توی خرج روزانه شون هم مو ندن با این گرونی تکلیف شون چیه فقط خدا م یدونه …!

  • shamameh

    خب دیگه بیچاره شدیم

  • abolfazltwin

    هر موقع آقای نوبخت امد تلویزیون صحبت کرد پشت بند حرفاش خبرهای بد بوده…. نکن اقا با اعصاب روان مردم بازی نکن یارانه ها قط ع بشه روحانی ناراحت میشه با این حرفها وج هه روحانی رو خراب میکنید

  • moham313yar

    عجب،،کلا میخوان از مردم بگیرند،،دست بده در کل نیستش

  • firouz

    ننگ بر این زندگی

  • yousef1360

    بعد اینهمه سال به جایی که یارانه رو اضاف ه کنن میخوان همون هم قطع کنن،بالاخره بود جه واسه اختلاس کمه دیگه

  • mona1

    چ یارانه ای بایارانه۴نفرفقط میشه قبض گاز ودادبغیه روبایدازجیب داداماخودمونیماازجی ب خودمون ب ریش خودمون میزننا