کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۹۳۵۲
تاریخ خبر:

رویای «شاد» عامل سقوط کولبر ۱۴ساله

در روزهای گذشته، یک کولبر ۱۴ ساله به دلیل سقوط از کوه به شدت زخمی شده است.

خبرگزاری ایلنا: در روزهای گذشته، «مانی هاشمی» کولبر ۱۴ ساله اهل پاوه کرمانشاه به دلیل سقوط از کوه، مصدوم شد.

این کولبر ظاهراً دچار جراحت‌های عمیق شده و خانواده او توان مالی برای انتقال او به مراکز درمانی تهران را ندارند.
جریان حادثه به این شکل بوده که مانی ۱۴ ساله از ترس دستگیری و بازداشت، تعادل خود را از دست می‌دهد و از کوه سقوط می‌کند. او با خانواده‌اش در روستای شمشیر از توابع پاوه کرمانشاه زندگی می‌کنند و درمان‌های اولیه در بیمارستان‌های محلی صورت گرفته است.

تلاش نوجوان کولبر برای خرید گوشی هوشمند با سقوط از کوه ناتمام ماند

همشهری نوشت: با بازگشایی مدارس، مانی با انگیزه جمع کردن پول برای خریدن گوشی به کولبری می‌رفت. او برای رسیدن به آرزوهایش برای درس خواندن با «شاد» و به دانشگاه رفتن ناچار به کولبری شد.

چند شب قبل هنگامی که روناک و مانی در حال جابه‌جایی ۴بسته ۲۵کیلویی لوبیا به مرز عراق بودند، با سر رسیدن ماموران مرزی دچار حادثه شدند. پسر همراه با بارش از سراشیبی کوه سقوط کرد و دچار جراحت‌های شدید شد.

مادر مانی می‌گوید: پسرم سال گذشته معدلش ۱۸/۹۳ شد و همه نگرانی‌اش مدرسه رفتن بود. کولبری می‌کرد که بتواند موبایل بخرد و از درس و مشق‌هایش عقب نیفتد، اما حالا با وضعیتی که پیدا کرده نه‌ تنها نتوانست موبایل بخرد بلکه از درس‌هاش عقب افتاد. از طرفی مخارج درمان او برای ما که هیچ پولی نداریم کمرشکن است.

روناک بعد از جدایی از شوهرش، به تنهایی بار زندگی را به دوش می‌کشد. او ابتدا نان محلی می‌پخت و می‌فروخت اما بعد از گران شدن آرد دیگر این کار برایش فایده چندانی نداشت. از آن زمان بود که مثل صدها مرد دیگرِ روستا تصمیم گرفت کولبر شود.

کدخبر: ۳۴۹۳۵۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر