کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۸۴۶۸
تاریخ خبر:

دستور روحانی و جهانگیری به استاندار کردستان: علت وقوع سانحه اخیر در سنندج را در اسرع وقت اطلاع‌رسانی کنید

رئیس‌جمهور و معاون اول در پیامی با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان حادثه تلخ و تأسف‌بار در ترمینال مسافربری سنندج از مسئولان استانی به ویژه استاندار به عنوان نماینده دولت خواستند تا نسبت به بررسی دقیق علت وقوع این حادثه اقدام کرده و تلاش و اهتمام ویژه‌ای برای رسیدگی به خانواده‌های داغدیده و تسکین آلام آنان داشته باشند.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

وقوع حادثه تلخ و تأسف‌بار در ترمینال مسافربری سنندج که منجر به جان باختن و مجروح شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان در استان کردستان گردید، موجب اندوه و تأثر عمیق شد.

هم‌اکنون لازم است مسئولان استانی به ویژه استاندار محترم به عنوان نماینده دولت، نسبت به بررسی دقیق علت وقوع این حادثه اقدام کرده و تلاش و اهتمام ویژه‌ای برای رسیدگی به خانواده‌های داغدیده و تسکین آلام آنان داشته باشند.

اینجانب با ابراز همدردی، این مصیبت را از صمیم قلب به خانواده‌های عزیز جان‌باختگان این حادثه دلخراش و مردم استان کردستان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان مظلوم رحمت و مغفرت و برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

به گزارش ایسنا، هم‌چنین متن پیام اسحاق جهانگیری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سانحه ناگوار و دلخراش برخورد تانکر حامل سوخت با اتوبوس مسافربری در شهرستان سنندج که متاسفانه منجر به جانباختن و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد، موجب تألم و تأسف شدید گردید.
این حادثه تلخ و غم‌انگیز را به خانواده‌های داغدیده و همه آحاد مردم ایران به ویژه مردم نجیب و صبور استان کردستان و شهرستان سنندج صمیمانه تسلیت می‌گویم. از خداوند متعال برای مجروحان شفای عاجل و برای درگذشتگان رحمت و رضوان واسعه الهی و برای خانواده‌های مصیبت دیده و بازماندگان محترم صبر و اجر مسالت دارم. از مسوولان ذی ربط به ویژه استاندار محترم کردستان می خواهم تا ضمن امداد رسانی و رسیدگی فوری به وضعیت آسیب دیدگان و بررسی دقیق علت وقوع این سانحه ناگوار، نتیجه را در اسرع وقت به اطلاع عموم ملت بزرگوار ایران برسانند.
اسحاق جهانگیری
معاون اول رییس جمهور

کدخبر: ۲۱۸۴۶۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • hamedali

    وقتی گرفتن گواهینامه رانندگی با گذارندن ده جلسه آموزش داده می شه نتیجه اش این تص ادفات می شه !!!!

  • mazdak

    ضعف مدیریت و جادهای حادثه ساز .