کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۴۱۴۸۲
تاریخ خبر:

خواننده ایرانی‌الاصل آواز جام ملت‌ها را خواند/ عکس

ورزش سه نوشت:مراسم افتتاحیه جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ در شرایطی به زیبایی هر چه تمام تر برگزار شد که این مراسم با قصه های جالب توجهی همراه بود.
رونمایی از ماکت جام دو میلیون دلاری این دوره از رقابت ها توسط کمیته برگزاری جام ملت ها توام شد با حضور سه خواننده مرد و زن دنیای عرب تا برای دقایقی آوازهای آنها طرفداران حاضر در ورزشگاه محمدبن زاید ابوظبی را به وجد بیاورد.
قصه این سه خواننده جایی جالب می شود که بدانید یکی از آنها ایرانی الاصل بود. حسین جسمی خواننده ای که با دشداشه سفید به عنوان لیدراصلی سه خواننده مراسم را رهبری کرد اصلیتی ایرانی الاصل دارد و متولد جزیره قشم در خلیج فارس است. این خواننده نسبتا معروف که بعد نام خانواده خود را از قشمی به جسمی تغییر داد، بیش از دو دهه ساکن امارات محسوب می شود و انتخاب او به عنوان خواننده آواز جام ملت ها در پی محبوبیت بیش از حد او در میان مخاطبان بود.
این درحالی است که خواننده زن حاضر در برنامه نیز به عنوان همسر بازیکن سابق تیم ملی عربستان و باشگاه الاتحاد جده یعنی یوسف الهزازی توجه همگان را به خود جلب کرده بود. این خواننده که مثل همکاران خود تنها برحسب میزان محبوبیت شان در بین جوامع عرب برای افتتاحیه انتخاب شدند همچنان در روزهای ابتدایی جام هفدهم مورد توجه بسیاری از رسانه ها و کمپین های طرفداری فعال در حاشیه جام ملت ها هستند.

کدخبر: ۲۴۱۴۸۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • peymanmoghadam

    ای با با پس چرا صدا وسیما سانسورش کرد؟؟

  • khordbin

    جای خوشحالی داره که عکسش منتشر شد!