کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۳۳۵۰۲
تاریخ خبر:

خرده جنایت‌های زناشویی در بایرن؛ لیاقت نداری توماس!

بعد از آنکه پست اینستاگرامی لیزا مولر در انتقاد از نیکو کوواچ سر و صدای زیادی به پا کرد، همسر توماس مولر با عذرخواهی از کوواچ رسماً به این غائله پایان داد ولی حواشی جالب این مجادله همچنان به شکلی عجیب ادامه دارد.

ماجرا از تساوی بایرن در آخرین بازی بوندسلیگایی خود شروع شد که یک ناکامی دیگر برای تیم بزرگ آلمانی به حساب می‌آید. وسط همان بازی لیزا مولر یک استوری در اینستاگرام منتشر کرد و در آن از نیکو کواچ مربی بایرت، به خاطر بازی ندادن به شوهرش انتقاد کرد. جنجال شروع شد اما ساعاتی بعد لیزا یک متن عذرخواهی منتشر کرد. باشگاه بایرن مونیخ هم عذرخواهی لیزا مولر، همسر توماس مولر، از نیکو کوواچ را در صفحه‌ی اول وبسایت رسمی باشگاه منتشر کرد تا نشان بدهد این ماجرا به پایان رسیده است.

خود توماس مولر هم به خبرنگاران گفت:" به نظر من واکنش همسرم یک واکنش احساسی بوده. حالا که فکرش را می‌کنم می‌بینم شاید بهتر بود آن کار را نمی‌کرد ولی خب، همسرش عاشق من است. چه کار می‌شود کرد".

اما نکته‌ی جالب دیگر اینکه کاربران شبکه‌های اجتماعی متوجه شدند لیزا مولر اخیراً در اینستاگرام همسرش توماس را آنفالو کرده و علاوه بر این، تمامی عکس‌های توماس مولر را از صفحه‌ی اینستاگرامش پاک کرده است.

کدخبر: ۲۳۳۵۰۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر