کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۳۱۳۶۲
تاریخ خبر:

جنجال عکس اسکندری و صدیق با پوریا نوری

عکس ستاره اسکندری و امیرحسین صدیق با پوریا نوری، یکی از دراویشی که در حادثه خیابان پاسداران حضور داشت با انتقاد و واکنش دو روزنامه اصولگرا مواجه شد.

روزنامه کیهان نوشت: دو هنرپیشه به دیدار یکی از عوامل جنایت سال گذشته خیابان پاسداران رفتند و با وی عکس یادگاری گرفتند!

این عضو دراویش داعشی که از جمله مشارکت‌کنندگان در قتل چند نفر از شهروندان در جریان جنایت بهمن سال گذشته در خیابان پاسداران تهران است، پس از گذراندن دوران محکومیت خودش، از زندان آزاد شد. اما بلافاصله پس از بیرون آمدن از زندان، دو بازیگر صداوسیما به استقبال وی رفتند و ضمن ملاقات با این عضو دراویش داعشی، با وی عکس هم گرفتند.

اقدام این دو بازیگر، تحت هر عنوان و به هر دلیلی، همکاری تبلیغاتی و رسانه‌ای با این جریان وابسته جهت تطهیر چهره و جنایاتشان محسوب می‌شود و نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت. متأسفانه برخی از چهره‌های مشهور اما کم‌اطلاع، هر از گاهی با اعضای گروه‌های تروریستی یا جنایتکار که محکوم می‌شوند، ابراز همدردی می‌کنند.

روزنامه جوان نیز درباره این عکس نوشت: عکس و خبر دیدار امیرحسین صدیق و ستاره اسکندری با پوریا نوری یکی از عاملان حمله وحشیانه به مردم و مأموران نیروی انتظامی در جریان غائله سال گذشته خیابان پاسداران تهران که به حکم «رأفت اسلامی» آزاد شده، بار دیگر اثبات کرد که ندای «اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید» امام حسین (ع)، همچنان از سوی برخی شنیده نمی‌شود.

موضوعی که در رابطه با این خبر حائز اهمیت است اینکه چطور می‌شود افرادی در کنار مسببان متوحشانه‌ترین اتفاقات جامعه بشری در هزاره سوم بایستند و عکس شادمانه بگیرند، اما در عین حال نگران انسانیت و جامعه دموکراتیک باشند؟!

منبع: برترین‎ها

کدخبر: ۲۳۱۳۶۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ppj_s68

    دم هر دو بازیگر گرم

  • roya1349

    کیهان حرفهای امیدوارکننده بزن چقدر به ای ن و اون گیر میدی

  • amirsadat161

    این دراویش گنا ابادی و بنده یه هشت ماهی افتخار کار کردن داشتم باهاشون ظاهرا موجه و خوب هستند و خودشون رو موجه جلوه میدن اونم بخاطر بزرگشون شیخ گنابادی هست اما ب سیار انسانهایی لجوج مغرور و در کل هیچ چی ز و قبول ندارن و به خلق خدا زور میگن بخص وص در مساعل دینی از طرفی طرفدا دعا و جاد و و دروغگویی هم هستند و بنده به کرار خرت بکاریشون و دیدم و تحریک و شستشوی مغزی و در کل نورمال نیستن و به اسم شیخشون دست ب ه هر حرکتی میزنن .ویک کلام در باب مسعولی ن ایران عزیز وقتی بی کفایتی باشه ینی اب که سر بالا بره قورباغه هفتیر کش میشه در ضمن شیخ گنابادی بسیار ثروتمند هستن

  • Mojtaba23

    دمشون گرم ، درد بلاشون تو سر بازیگر بی ع رضه

  • cez8

    خاک بر سرشون.سلبریتی جماعت احمقن