کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۶۰۵۱
تاریخ خبر:

جزئیات دستگیری قاتل ‌پلیس گروه ضربت

روزنامه هفت صبح | سارق سابقه‌دار وقتی ماموران پلیس گروه ضربت را در تعقیب خود دید، با خودرو به آنها کوبید و موجب شهادت یکی از آنها شد. شب جمعه ۳۱ مرداد ماه، حوالی ساعت ۲۱:۴۵ دو واحد گشت موتوری ضربت سرکلانتری چهارم پلیس پیشگیری پایتخت شرق تهران به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و به آن دستور ایست می‌دهد که راننده پراید بی‌توجه به دستور ماموران پلیس از محل متواری می‌شود .

در ادامه تعقیب و گریز صورت گرفته و راننده پراید که پشت چراغ قرمز گیر کرده بود و راه فرار نداشت، در اقدامی ناجوانمردانه به صورت دنده عقب به سمت موتور‌سیکلت حرکت کرده و راکب و سرنشین موتور‌سیکلت را زیر گرفت که در پی این حادثه راکب و سرنشین موتور‌سیکلت (استوار دوم حامد ضابط و ستوان یکم محسن حسینی) مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند. در این حادثه استوار دوم حامد ضابط به شهادت رسیده و ستوان یکم محسن حسینی در بیمارستان تحت درمان است.

واحد ضربت در مقابله با طرح مبارزه با اراذل و اوباش، سارقین و موادفروشان ‌ حین گشت‌زنی در خیابان امین منطقه خاک‌سفید و گلشن به سرنشین یک پراید سفیدرنگ مشکوک می‌شوند که پیش از این نیز او را در حال ارتکاب جرم مشاهده کرده بودند.

پس از اعلام دستور ایست راننده پراید اقدام به فرار می‌کند و پس از تعقیب و گریز با نیروهای ضربت پشت چراغ قرمز و خودروی شهروندان گرفتار می‌شود و چون موتورسیکلت حامل دو نیروی ضربت در پشت سر او قرار می‌گیرد راننده پراید طی یک اقدام بی‌رحمانه با گرفتن دنده عقب از روی سر و سینه استوار دوم حامد ضابط رد می‌شود و ستوان یکم محسن حسینی را هم از ناحیه سر و گردن دچار آسیب‌دیدگی حاد می‌کند.

واحد دیگر گشت ضربت به سرعت راننده پراید را پیاده و دستگیر می‌کنند و باگزارش به نیروهای اورژانسی استوار دوم ضابط به همراه ستوان حسینی به بیمارستانی در فلکه سوم تهران‌پارس منتقل می‌شوند. اما ساعت ۵ صبح جمعه ۳۱ مردادماه استوار دوم حامد ضابط، متولد سال ۱۳۷۸ با ۲۱ سال سن به دلیل قطع شدن علائم حیاتی به شهادت می‌رسد و همچنین حال عمومی ستوان یکم محسن حسینی که از ناحیه دست، پا و گردن به شدت آسیب دیده نیز وخیم است.

شهید حامد ضابط شب قبل از این حادثه نیز تحت عنوان گروه ضربت در یک عملیات تعقیب و گریز با راننده پراید سرقتی راه فرار را بر او می‌بندند و راننده که به یک پارک محلی متواری شده و یک پسر ۱۳ ساله را با سلاح سرد گروگان گرفته بود با رعایت قانون شلیک سلاح ضمن تیراندازی، پسر را آزاد کرده و راننده خودروی سرقتی را دستگیر می‌کند.

همچنین دو شب قبل از این حادثه نیز او طی تعقیب و گریز با یک مواد فروش او را با داشتن چهار کیلو مواد از جمله تریاک و هرویین دستگیر می‌کند. در حال حاضر متهم به قتل این مامور پلیس واحد ضربت که در پرونده‌اش موارد متعدد سرقت خودرو، ‌فروش مواد و زورگیری وجود دارد، در اختیار اداره ۱۰ آگاهی است.

توضیحات

*

توضیحات

*

کدخبر: ۳۴۶۰۵۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر