کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۷۴۳۹
تاریخ خبر:

جدایی عاشقانه فراز کمالوند از فرهاد و استقلال

مدیرفنی استقلال خبر جدایی اش از این تیم را تایید و برای فرهاد مجیدی و مجموعه آبی های پایتخت آرزوی موفقیت کرد.

فراز کمالوند درباره مسائلی که پیرامون جدایی اش و سرمربیگری سایپا مطرح شده، بیان کرد: خوشحالم که در این مدت کنار رفیق خوبم فرهاد مجیدی بودم. از او تشکر می کنم که به من اعتماد کرد و توانستم در خدمت باشگاه استقلال باشم. تجربه بسیار خوبی برایم بودم و جا دارد از انرژی مثبتی که هواداران استقلال به من دادند، تشکر کنم. قبل از هر نوع همکاری با فرهاد مجیدی ما دوست هستیم و این دوستی قطعا ادامه دار خواهد بود. من درباره جدایی از استقلال با فرهاد صحبت کردم و با توافق و تعاملی که داشتیم این اتفاق رخ داد.

کمالوند در پاسخ به این پرسش که سرمربیگری اش در سایپا قطعی شده، گفت: انشاالله با جلساتی که خواهیم داشت این مساله قطعی می شود. امیدوارم بتوانیم کاری کنیم تا سایپا در لیگ برتر حفظ شود و نتایج خوبی را به دست آوریم.

سرمربی جدید سایپا در پایان افزود: جا دارد از آقای مددی مدیرعامل باشگاه هم تشکر کنم که همکاری خوبی داشتند. از هواداران استقلال هم یکبار دیگر بابت لطفی که داشتند ممنونم و امیدوارم در آینده نیز این فرصت نصیبم شود تا در خدمت باشگاه بزرگ استقلال باشم.

گفته می‌شود باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی قصد دارند یک مربی با تجربه خارجی را به تهران آورده تا جای خالی کمالوند را پر کنند اما هم با دردسری بزرگ به‌‌نام منع استخدام مربیان خارجی روبرو هستند هم به‌خاطر شکایت مربی خارجی سابق‌شان با پنجره بسته نقل و انتقالات مواجه شده‌اند.

فصل پیش و زمانی که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد، میلیسیچ لکیچ را به کادر فنی این تیم اضافه کرد اما او به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از این تیم جدا شده و به فیفا شکایت کرد. حالا حکم این مربی صادر شده و استقلال به خاطر این حکم از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است. وکیل این مربی، وکیل شفر و هروویه میلیچ هم هست و باشگاه برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی باید با این وکیل سختگیر مذاکره کند. واضح است به محض واریز پول پنجره استقلال باز خواهد شد و این باشگاه مشکلی برای خرید بازیکن نخواهد داشت.

کدخبر: ۳۸۷۴۳۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر